تفریحات مرکز خرید گالریا

تفریحات مرکز خرید گالریا

تور گرجستان

مرکز خرید گالریا تفلیس

تفریحات مرکز خرید گالریا:

اگر اهل بازارگردی نیستید، باز هم گالریا تفلیس می تواند انتخاب خوبی برای خوش گذرانی باشد. از جمله تفریحات این مرکز خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجموعه بالروم:

مجموعه بالروم، یکی از بخش های ویژه گالریا تفلیس محسوب می شود که ترکیب جذابی از رستوران و کافه و سالن بولینگ با کیفیت است. می توانید ساعاتی را به بولینگ اختصاص دهید، سپس مدتی در سالن استراحت این مجموعه خستگی در کنید و سپس در رستوران و کافه بالروم، شکم گردی کنید. خوب است بدانید هزینه بازی بسته به ساعت، در این مجموعه متفاوت است.

سالن تئاتر  گریبایدوف:

سالن تئاتر گریبایدوف، یکی از چشمگیرترین جاذبه های شهر و یکی از حرفه ای ترین سالن های تئاتر تفلیس است که قدمتی 170 ساله دارد و البته قدیمی ترین سالن تئاتر سرزمین قفقاز محسوب می شود. برای آن که این سالن تئاتر مشهور را ببینید کافیست خود را به طبقه همکف گالریا تفلیس برسانید. تا به حال در این سالن تئاتر بیش از 30 نمایش مختلف سنتی و مدرن در زبان روسی به روی صحنه رفته است. البته خوب است بدانید که کاربری سالن گریبایدوف تنها در برگزاری نمایش ها محدود نمی شود و از این مجموعه برای برگزاری همایش ها و سخنرانی ها نیز استفاده می کنند. در مجموع در این سالن مشهور سه بخش مختلف به چشم می خورد که عبارت اند از: سالن بزرگ، صحنه بزرگ و صحنه کوچک

آدرس: طبقه همکف مرکز خرید

سینما کاویا:

اگر خود را به طبقه پنجم برسانید، مجموعه سینمایی بزرگی را در مرکز خرید خواهید دید که با نام سینما کاویا شناخته می شود. این مجموعه 6 سالن مختلف دارد و به امکانات صوتی و تصویری به روزی مجهز شده است. بهترین فیلم های دنیا در این سینما به روی پرده می روند و شما فرصت آن را دارید تا به راحتی فیلم های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. 

آدرس: طبقه پنجم مرکز خرید

سالن تئاتر آزادی:

دیگر سالن تئاتری که در مجموعه گالریا تفلیس به چشم می خورد، سالن تئاتر آزادی یا لیبرتی است که در طبقه سوم مجموعه قرار دارد. این سالن تئاتر نیز تا به حال بیش از 30 نمایش را به روی صحنه برده است که در ژانرهای مختلفی بوده اند. 

مجموعه ریا ریا:

ریا ریا، مجموعه ای جذاب برای کودکان و نوجوانان است که طیف متنوعی از بازی ها را در خود جای داده است. این مجموعه در دو طبقه از مرکز خرید گالریا تفلیس به چشم می خورد. یکی از آن ها در طبقه سوم مرکز خرید است که مخصوص کودکان است و با بازی هایی چون ترامپولین و استخر توپ و ... تجهیز شده است. اگر سری به شعبه طبقه چهارم ریا ریا بزنید، بازی هایی مخصوص نونهالان و نوجوانان خواهید دید. از آن جمله می توان به ماشین های برقی، بازی های ماشینی، مجازی و بازی های مهارتی و ... اشاره کرد. 

آدرس: طبقه سوم و چهارم مرکز خرید

تفریحات مرکز خرید گالریاReviewed by Yegane on Apr 2Rating: 3.0تفریحات مرکز خرید گالریااگر قصد دارید یک تور ارزان و تور خارجی را تجربه کنید، پیشنهاد ما تور گرجستان است و در اول تور گزینه های خوبی برای گردشگری در این کشور داریم.

اگر قصد دارید یک تور ارزان و تور خارجی را تجربه کنید، پیشنهاد ما تور گرجستان است و در اول تور گزینه های خوبی برای گردشگری در این کشور داریم.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی