راهنمای دسترسی به معبد نارنجی کیوتو ژاپن

راهنمای دسترسی به معبد نارنجی کیوتو ژاپن

تور ژاپن ، تور ارزان ژاپن

راهنمای دسترسی به معبد نارنجی کیوتو ژاپن

راهنمای دسترسی به معبد نارنجی کیوتو ژاپن

مسیر و هزینه 

 برای اینکه به معبد فوشیمی‌ایناری برسید چند انتخاب دارید. از لوازم نقلیه عمومی استفاده کنید و یا بصورت شخصی به طرف این معبد بروید. در این بخش می گوییم که چطور به معبد فوشیمی ایناری برسید.

 با اتوبوس

پایانه اتوبوس شهری به معبد فوشیمی‌ایناری بسیار نزدیک است. برای اینکه به این ایستگاه برسید باید از خط شماره 5 مینامی (the Minami) استفاده کنید. بعد از رسیدن به ایستگاه حدود هفت دقیقه پیاده روی کنید تا به دروازه اصلی معبد فوشیمی‌ ایناری دست یابید.

با قطار

 دقیقا در مجاورت ایستگاه ایناری تایشا-مای خط راه آهن جی آر نارا (the JR Nara) جای گرفته. از پایانه اصلی کیوتو که استفاده کنید خیلی سریع به ایستگاه ایناری تایشا-مای خواهید رسید. از این محل تا دروازه معبد 5 دقیقه پیاده روی خواهید داشت.

 با اتومبیل شخصی

 به بزرگراه میشن (Meishin) بروید، رسیدن به این بزرگراه حدود 20 دقیقه زمان میبرد. ده دقیقه رانندگی کنید و وارد خروجی کامیتوبا (Kamitoba) شوید. اگر به تابلوهای راهنما توجه کنید به راحتی به معبد فوشیمی‌ایناری خواهید رسید.

 بازدید از این معبد کاملا رایگان است.

ساعت های دسترسی

برای بازدید از معبد فوشیمی ایناری ساعت خاصی تعیین نشده پس برای بازدید آزادید؛ اگر دوست داشته باشید می توانید ساعاتی پس از شب هم از این معبد زیبا دیدن کنید، در این معبد تعداد زیادی گربه زندگی می کنند و ممکن است در هنگام شب ایجاد ترس کنند به همی خاطر معمولا گردشگران صبح ها از این جاذبه دیدنی بازدید می کنند.در ضمن اگر صبح بروید می توانید فرصت دیدن مناظر فوق العاده اطراف را هم داشته باشید.

 آدرس: ژاپن، شهر کیوتو، منطقه شهری فوشیمی، محله فوکاکوسا یابونوچیچو

چرا این معبد را فوشیمی‌ایناری نامیدند:

 بد نیست که در کنار کسب اطلاعات درباره تاریخچه  و سازه این مجموعه از علت نام گذاری و معنای آن هم باخبر شوید. ایناری (Inari) مخفف واژه این ناری (Ine nari) یا این نی نارو (Ine ni naru) می باشد. این واژه مترادف عبارت برداشت برنج است. همانطور که می دانید برنج از مواد غذایی پر مصرف از دیرباز در ژاپن بوده و هست و می گویند که این ماده با ارزش غذایی چندین بار در دوران باستان، جان مردم ژاپن را نجات داده و مردم آن را برکت و معجزه الهی می دانند.

ایناری در دوره ها و اقوام مختلف به صورت های متفاوتی معنا می شده که شرایط اقلیمی و فرهنگ آن ها در این موضوع تاثیرگذار بوده. پیروان آیین شینتو یا فودکوی پیشین(Fudoki) از ابتدا ایناری را شخصیتی والا و ارزشمند می دانستند؛ که این مسئله را می توان در ادبیات و تاریخ این مردمان به خوبی دید.

 اولین  سند وجود ایناری که در تاریخ این کشور در دست است به سال 827 میلادی و زمان فرمانروایی پادشاه جونا (Emperor Junna) بر می گردد؛ یک متن تاریخی که به نام رویجو کوکوشی (Ruiju Kokushi) معروف است. اسنادی هم از سال 713 میلادی جمع آوری شده که اثبات می کنند اسم اصلی ایناری، فوشیمی-ایناری تایشا (Fushimi Inari Taisha) بوده و به همین علت هم اسم معبدهای ایناری را فوشیمی‌ ایناری تایشا گذاشته اند. در طول گذشت سال ها فقط املای این نام عوض شد.

راهنمای دسترسی به معبد نارنجی کیوتو ژاپنReviewed by مهدی on Dec 4Rating: 3.0راهنمای دسترسی به معبد نارنجی کیوتو ژاپندر یک تور ارزان ژاپن، میتوانید از معبد نارنجی کیوتو ژاپن دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی ژاپن است .

در یک تور ارزان ژاپن، میتوانید از معبد نارنجی کیوتو ژاپن دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی ژاپن است .

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی