کوهستان یوان ژیاژیه چین

کوهستان یوان ژیاژیه چین

جاهای دیدنی چین

کوهستان یوان ژیاژیه چین

کوهستان یوان ژیاژیه چین

   کوهستان یوان در قسمت شمال پارک چانگ ژیاژیه قرار دارد و به علت داشتن ستون های سنگی خارق العاده و  دره های عمیق شهرت دارد. در این کوهستان منطقه روح های سرگردان را هم خواهید دید. وقتی۸۰۰متر از کوهستان را بپیمایید یک راه زیگزاگ را تا بالا طی می کنید و سپس می توانید سرزمین ارواح را مشاهده کنید. طولانی  ترین و مرتفع ترین تله کابین دنیا که در کتاب گینس به ثبت رسیده در این منطقه جای دارد که طول کل آن ۷۴۵۵ متر میباشد.
   گردشگران می توانند اشکال و سایزهای متفاوتی که بعضا در ابر پنهان هستند را مشاهده کنند،به ویژه پس از بارش،کاملا متوجه خواهید شد که در دنیای عجایب آسمانی قرار دارید. گویا گردشگرانی که به شدت محو چشم اندازهای بی نظیر و بکر کوهستان می شدند مسیر بازگشت را گم می کردند به همین علت این سرزمین را سرزمین ارواح از دست رفته می نامند.

کوهستان یوان ژیاژیه چینReviewed by اول تور on Apr 15Rating: 3.0کوهستان یوان ژیاژیه چینکوهستان یوان ژیاژیه چین یکی از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای کشور چین است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در این مقاله این کوهستان را به شما معرفی می کنیم.

کوهستان یوان ژیاژیه چین یکی از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای کشور چین است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی