جاذبه های پارک ملی ژانگ جیاجی چین (قسمت2)

جاذبه های پارک ملی ژانگ جیاجی چین (قسمت2)

پارک ملی ژانگ جیاجی چین

جاذبه های پارک ملی ژانگ جیاجی چین (قسمت2)

جاذبه های پارک ملی ژانگ جیاجی چین (قسمت2)

- باغ پشتی
   صخره ی باغ پشتی از مناطق فوق العاده کوهستان یوان است هنگامی که از نزدیک این منطقه را مشاهده کنید علت نامگداریش را متوجه خواهید شد.
- روستای سنگ زرد
   این دهکده از دیدنی ترین نواحی پارک ملی محسوب می شود و 1090 متر از سطح دریا ارتفاع دارد.
- سکوی میهون
   در جنوب شرق یوان ژیاژیه می توانید سکوی میهون را ببینید. این سکو بیشتر مورد توجه عکاسان است چون مناظر بی نظیر و زیبایی را در بر میگیرد. خیلی از صخره های بزرگ پارک ملی از این منطقه قابل مشاهده است.
- چنگال یاوزی
   این صخره عظیم در حقیقت نمادی از روستای سنگ زرد و معرف آن است.
- صخره قلم مو پادشاه
   این صخره در واقع متشکل از سه صخره کوچکتر است که باهم صخره قلم مو را بوجود آورده اند. ارتفاع آن ها باهم متفاوت است و هنگامی که شیانگ به این مکان بکر و زیبا سفر کرد به این نام شهرت یافت.
- سرزمین پری گل افشان
   دختری که عاشق امپراتور شیانگ بوده، او همواره منتظر برگشتن شیانگ بود تا اینکه فهمید شیانگ بعد از شکست ارتش به داخل دره سقوط کرده است. او به این دره می آید و گلهایی را که برای شیانگ آورده بود را داخل دره میریزد. خودش هم بخاطر ناراحتی و غم بسیار به پیکره ای سنگی مبدل می شود. از پیکره های زیبا و طبیعی دیگر این پارک پیکره خانمی است که در آب خودش را نگاه می کند.
- دریای غربی
   دریای غربی حوضچه ای زیباست که جنگل و صخره ها احاطه اش کرده اند. در این "دریا"، قله های زیادی با اشکال متفاوت و عجیب که با پوشش های گیاهی انبوه سرسبز شده اند مشاهده می شود. در فصل بهار یا تابستان و بعد از بارش های پاییزی، ابرها بسیار زیاد هستند و همه فضای منطقه را فرا میگیرند. اگر می خواهید نهایت استفاده را از این مناظر ببرید باید از دوازه بهشت آن را مشاهده کنید.
- پارک هی لانگ
   این پارک در تیانزی جای گرفته و در سال ۱۹۸۶ احداث شده است. پارک هی لانگ جایی است می توانید پیکره سردار بزرگ یعنی هی لانگ را در آن ببینید. هی لانگ از مرشال های جمهوری چین بود. هی لانگ رهبری ارتشی را در کوه تیانزی برعهده داشت و هنگامی که از دنیا رفت برای اینکه نامش را زنده نگهدارند این تندیس را برایش ساختند. یکی از چیزهایی که این پارک را عجیب و غریب می  کند این است که در اواسط روزهای فصل بهار و تابستان در شب های مهتابی که روزش را با باران شدید سپری کرده است چیزی که شما را مجذوب می کند مجسمه هی لانگ است که در خون غرق است. برای اینکه این پدیده را ببینید تنها یک ساعت فرصت دارید.
- ده مایل گالری
   در پای کوه تیانزی در دره بکر و سرسبز سوکسی ترن ریلی تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید از این تنگه بگذرید, از چشم اندازه های رودخانه جاری و آواز پرنده های زیبا بسیار استفاده کنید. در این مسیر شما 200 صخره را می بینید که از معروف ترین آن ها میتوان به "سه خواهر"، "پیرمردی که گیاهان دارویی جمع می کند" و  "پدر و مادری که فرزندشان را بلند کرده اند" اشاره کرد.

جاذبه های پارک ملی ژانگ جیاجی چین (قسمت2)Reviewed by اول تور on Apr 23Rating: 3.0جاذبه های پارک ملی ژانگ جیاجی چین (قسمت2)پارک ملی ژانگ جیاجی چین یکی از زیباترین مکان های دیدنی چین است که دارای مناطق دیدنی مختلف است و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در این مقاله قسمت اول این جاذبه های گردشگری را بررسی می کنیم.

پارک ملی ژانگ جیاجی چین یکی از زیباترین مکان های دیدنی چین است که دارای مناطق دیدنی مختلف است و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی