رستوران ها و کافه های ویوو سیتی

رستوران ها و کافه های ویوو سیتی

رستوران ها و کافه های ویوو سیتی:

شکم گردی در ویوو سیتی:

اگر از ویوو سیتی دیدن کنید علاوه بر خرید، مراکز دیگری نیز در آن نظرتان را جلب خواهند کرد. از جمله این موارد رستوران ها و کافه های این مرکز خرید بزرگ هستند:

خاطره خوشمزه ای را می توانید از ویوو سیتی رقم بزنید. در مرکز خرید ویوو سیتی چندین رستوران و کافه وجود دارند که می توانید برای امتحان کردن خوراکی های خوشمزه به آن ها مراجعه کنید. جالب است بدانید منوی تمام این کافه رستوران ها با هم تفاوت دارد. بنابراین برای هر سلیقه ای در کافه رستوران های ویوو سیتی غذایی خوشمزه خواهد بود.

اما همانطور که گفتیم ویوو سیتی یکی از مراکز خرید گرانقیمت سنگاپور بشمار می رود، بنابراین بهتر است با قیمت ها و منوی های ویژه این رستوران ها و کافه ها آشنا شوید. برخی از رستوران ها و کافه های این مرکز منوی صبحانه هم دارند، پس می توانید قراری دوستانه را در این محل نیز تجربه کنید، در ادامه برخی از این رستوران ها و کافه ها معرفی خواهیم کرد.

فودکورت های ویوو سیتی:

قبل از دسته بندی کافه رستوران های این مرکز خرید، بهتر است بگوییم که در این مجتمع تجاری بزرگ دو فود کورت هم با تنوع غذایی بالا فعالیت دارند. این دو فود کورت عبارت اند از:

فود ریپابلیک: فودکورتی بسیار بزرگ با 30 غرفه متنوع. در این فودکورت شما می توانید انواع غذاهای چینی را سفارش دهید و نوش جان کنید. فودکورت ریپابلیک در طبقه سوم واقع شده است.

کوپیتیام: در این فودکورت انواع غذاهای بومی سنگاپور سرو می شود. کوپیتیام در طبقه منفی دو واقع شده است.

فست فودهای ویوو سیتی:

مک دونالدز: طبقه منفی دو

وینگ استاپ: طبقه دوم

سابوی: میانگین هزینه: 10 دلار سنگاپور، طبقه منفی دو

تگزاس چیکن: میانگین هزینه: 50 دلار سنگاپور، طبقه منفی دو

برگر کینگ: میانگین هزینه: 7 دلار سنگاپور، طبقه دوم

کافه های ویوو سیتی:

کافه لیهو: طبقه اول

اس اف جوس: طبقه منفی دو

کافه پریما دلی: طبقه منفی دو

کافه مستر بین: طبقه منفی دو

استارباکس: میانگین هزینه برای دو نفر: 9 دلار سنگاپور، طبقه اول و دوم

انواع شیرینی فروشی و بستنی فروشی:

8 تارتس اند پیستریز: طبقه منفی دو

بستنی بن اند جریز: میانگین هزینه: 5 دلار سنگاپور، طبقه دوم

فروت پردایس: میانگین هزینه: 12 دلار سنگاپور، طبقه اول

آنتی آنز: طبقه منفی دو

بیرد پاپا: طبقه منفی دو

پیشنهادهای خوشمزه ویوو سیتی:

کافه ها و رستوران های مرکز خرید ویوو سیتی به شما پیشنهادهای خوشمزه هم می دهند. اگر برای انتخاب خوراکی از منوها مردد بودید به بخش پیشنهادهای خوشمزه بروید، اینجا مشمول تخفیف های خاصی هم می شوید که در دوره های بخصوص به مشتریان ارائه می دهند. مثلا یک رستوران در ساعات بخصوصی برای منوی خود تخفیف در نظر می گیرد، بنابراین شما می توانید برای هزینه غذاها نیز کمی کمتر خرج کنید.

رستوران ها و کافه های ویوو سیتیReviewed by Yegane on May 2Rating: 3.0رستوران ها و کافه های ویوو سیتیاگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید. اول تور برای تجربه تور ارزان راهنماییتان خواهد کرد.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید. اول تور برای تجربه تور ارزان راهنماییتان خواهد کرد.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی