معرفی چند مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی(قسمت دوم)

معرفی چند مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی(قسمت دوم)

تور ارزان معرفی چند مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی(قسمت دوم)

معرفی چند مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی(قسمت دوم)

معرفی چند مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی(قسمت دوم)

گالری استارهیل:

گالری استارهیل یکی از مراکز لوکس و گران کوالالامپور محسوب می شود. این مجموعه بزرگ و معروف توسط پل تایمز (Times) به هتل جِی دابِلیو ماریوت (JW Mariott) اتصال پیدا می کند و در سال ۱۹۹۹ شروع به فعالیت کرده است. 

 این مرکز خرید به خاطر طراحی خارجی بی نظیرش توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب می کند. در ضمن چندین کافه و رستوران خوب هم در این مرکز خرید فعالیت می کنند که سرویس های قابل قبولی ارائه می دهند.

 پارک کردن خودرو در پارکینگ این مرکز خرید بسیار گران است. بنابراین چنانچه می خواهید با خودروری شخصی خود به آن مراجعه کنید، بهتر است زودتر حرکت کنید تا خارج از مرکز خرید بتوانید جای پارک پیدا کنید.

آدرس : کوالالامپور، منطقه بوکیت بینتانگ، خیابان بوکیت بینتانگ، گالری استار هیل 

ساعت دسترسی : ۱۰:۰۰ - ۲۲:۰۰ شب.

گاردنز:

مجتمع تجاری تازه ساخت با حدود ۲۰۰ فروشگاه که در شهر کوالالامپور فعالیت دارد و در مدت کوتاهی توانسته شهرت زیادی بدست آورد.

 در این مرکز خرید بیشتر تمرکز بر عرضه بهترین محصولات و لوازم خانگی، وسائل تزئینی منزل و مبلمان است. اگر دنبال لوازم الکترونیکی و آخرین تکنولوژی های روز دنیا هستید مراجعه به این مجتمع را به شما توصیه می کنیم.

 رستوران ها و کافه های متنوع، سالن های بدنسازی، ماساژ و مراکز درمانی از جمله امکانات خوبی هستند که در این مرکز خرید در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

آدرس : کوالالامپور، منطقه مید ولی، اتوبان لینگکاران ساید پوترا، مرکز خرید دِ گاردنز 

ساعت دسترسی : ۱۰:۰۰ - ۲۲:۰۰ شب.

برجایا تایمز اسکوئر:

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر از دو برج دو قلوی ۴۸ طبقه تشکیل شده. البته این برجایا یک هتل چهار ستاره هم دارد که در کوالالامپور بسیار معروف است.

 هر بودجه ای داشته باشید می توانید در این مرکز خرید، به راحتی بهترین اجناس را خریداری کنید. محصولات ارزان و لوکس همگی در این مجموعه یافت می شوند و اقامت در هتل این مجموعه نیز یکی از به یادماندنی ترین اقامت های مسافرتی شما خواهند بود. یکی از خصوصیات این هتل دسترسی راحت آن به نقاط متفاوت شهر است. بعد از خرید می توانید بچه ها را به شهربازی این مجموعه ببرید تا آنها هم از لذت حضور در این مرکز خرید بهرمند شوند.

آدرس : کوالالامپور، منطقه ایمبی، خیابان جالان ایمبی، مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر 

ساعت دسترسی : ۱۰:۰۰ - ۲۲:۰۰ شب.

سان وی پیرامید:

مجتمع تجاری سان وی پیرامید در سال ۱۹۹۷ ساخته شد و آن را به عنوان نخستین مرکز خرید موضوعی کالالامپور می شناسند. جالب است بدانید الگوی ساخت این سازه عظیم اهرام ثلاثه ی مصر بوده اند.

علاوه بر فروشگاه های محصولات متفاوت در سان وی پیرامید سرگرمی های بسیار زیادی هم منتظرتان هستند، و پاسخگوی هر رده سنی خواهند بود. محصولات عرضه شده در این مجتمع بسیار بزرگ انقدر متنوع هستند که حتما دست پر از آن خارج خواهید شد. خوب است هنگام خرید از نمایشگاه های متفاوت اجناس برند لگو و سایر لوازم بازی هم دیدن کنید، این نمایشگاه ها بویژه برای خردسالان بسیار جالب توجه خواهد بود.

آدرس : کوالالامپور، اتوبان جالان پی جی اس، مرکز خرید سان وی پیرامید 

ساعت دسترسی : ۱۰:۰۰ - ۲۲:۰۰ شب.

معرفی چند مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی(قسمت دوم)Reviewed by مهدی on Apr 1Rating: 3.0معرفی چند مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی(قسمت دوم)در یک تور ارزان مالزی ، میتوانید از مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی مالزی است .

در یک تور ارزان مالزی  ، میتوانید از مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی مالزی  است .

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی