تفریحات و امکانات فیلبند مازندران

تفریحات و امکانات فیلبند مازندران

دیدنی های فیلبند

تفریحات و امکانات فیلبند مازندران

تفریحات و امکانات فیلبند مازندران

عکاسی از دریای ابر فیلبند و طلوع و غروب های سحرانگیز
   جالب ترین و لذتبخش ترین کاری که باید حتما در فیلبند زمانی را به آن اختصاص دهید، تصویر برداری و عکاسی از چشم اندازهای طبیعت بکر و زیبای منطقه فیلبند خواهد بود. اغلب چیزی که عکاسان را به فیلبند جذب می کند شوق عکس گرفتن از دریای ابر فیلبند است. اقیانوسی از ابرها که خیلی آهسته از زیر پا و یا مقابل تان عبور می کنند و منازل روستایی، جنگل و کوه را در خود پنهان می کنند. علاوه بر این چشم انداز، منظره طلوع و غروب آفتاب از بلندای جنگل ها و کوه های این منطقه نیز بسیار تماشایی خواهد بود و سوژه ای عالی برای عکاسی است.
گشت و گذار در طبیعت روستای فیلبند
   حالا که کلی راه و دشواری را پشت سر گذاشته اید بهتر است که از فرصت استفاده کنید و در طبیعت اطراف فیلبند حسابی به گشت و گذار مشغول شوید. منازل سنگی و کاهگلی را ببینید و از طبیعت بی نظیر آن غافل نشوید. صدای دام های آزاد و در حال چرا، همراه با مناظر ابری یا نم بارانی که گاهی اوقات فیلبند را تر می کند، همه می توانند شوق و نشاطی بسیار را در شما بوجود آورند. یکی از راه هایی که توصیه می کنیم حتنا در آن به گردش بپردازید مسیر روستای سنگ چال است؛ ولی توجه کنید که برای پیمودن این راه باید حتما یک راهنمای با تجربه به علاوه تجهیزات و آمادگی داشته باشید.
اقامت 
   ییلاق زیبا و بی نظیر فیلبند در شش ماه اول سال حدود سه و چهار برابر ظرفیتش میزبان مسافران و کوهنوردان است، به همین خاطر اینکه بخواهید مکانی خوب برای استراحت و اقامت در روستای فیلبند در این بازه زمانی به خصوص ایامی که  تعطیلات است پیدا کنید کار دشواری خواهد بود. در روستای فیلبند هتل و مهمانخانه وجود ندارد؛ ولی اگر دوست داشته بلشید می توانید یکی از خانه های محلی و ویلاهای تازه ساخت را اجاره کنید و شبی خوش را در روستا سپری کنید. تنها دقت کنید که هزینه اقامت در ویلاها و منازل نوساز به نسبت سایر منازل معمولی روستا بسیار گرانتر تمام خواهد شد.
    چنانچه به کمپ زدن و اقامت گروهی علاقمندید می توانید در ایام گرمتر سال در مناطق اطراف روستای فیلبند کمپینگ برپا کنید؛ ولی دقت کنید در هنگام شب هوای روستا خیلی سرد خواهد شد، بنابراین بردن لباس و پتوی گرم را فراموش نکنید.
امکانات 
   در ییلاق فیلبند امکانات و خدماتی همچون آب لوله کشی و منازل و چندین ویلای مجهز برای گردشگران و مسافران این منطقه فراهم شده است. در ضمن به جز این امکانات تکیه ای هم به اسم تکیه غرب در این روستا ساخته شده که اگر بخواهید می توانید برای موارد متفاوت مثل اجاره اتاق و استفاده از سرویس بهداشتی و ... از آن استفاده کنید. البته دقت کنید که در مواقعی که تعطیلات و یا فصل تابستان باشد ممکن است به علت شمار بالای مسافران با معضل کمبود آب در روستا مواجه شوید و در ساعاتی از شبانه روز آب نباشد. 

تفریحات و امکانات فیلبند مازندرانReviewed by تور ارزان on Dec 6Rating: 2.5تفریحات و امکانات فیلبند مازندرانییلاق فیلبند مازندران دارای امکانات و طبیعت بسیار زیبایی است که هنگام طلوع و غروب خورشید گردشگران را به عکاسی وا می دارد. در این مقاله تفریحات و امکانات فیلبند مازندران را معرفی می کنیم.

ییلاق فیلبند مازندران دارای امکانات و طبیعت بسیار زیبایی است که هنگام طلوع و غروب خورشید گردشگران را به عکاسی وا می دارد.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی