راهنمای دسترسی موزه خون آشام

راهنمای دسترسی موزه خون آشام

تور فرانسه

موزه خون آشام پاریس

راهنمای دسترسی موزه خون آشام:

راهنمای موزه خون آشام:

قبلا اشاره کردیم که این موزه منحصربفرد در پاریس نیست ولی بسیار به شهر پاریس نزدیک است.به زبان فرانسوی این موزه را (Musée des Vampires)نام معرفی می کنند پس در شهر دنبال این اسم باشید.

 راحتترین روش دسترسی به موزه ی خون آشام پاریس مترو خواهد بود.باید در ایستگاه (Mairie des lilas)از مترو خارج شوید. موزه خون آشام دقیقا در سمت چپ این ایستگاه واقع شده است و ظاهری نزدیک به یک هتل کوچک دارد، پلاک این موزه را باشماره ۱۴ و درب قرمز رنگ پیدا کنید.

 آدرس:فرانسه، شهر له‌لیلا، خیابان جولز دیوید، پلاکچهاردهم.

هزینه:

لازم است برای ورود به موزه ی خون آشام های پاریس هزینه ی ورودی پرداخت نمایید. توجه کنید که خرید اینترنتی بلیت برای این مجموعه میسر نشده:

هزینه بلیت ورودی:

هفت تومان

*این هزینه شامل تور بازدید و یک مجله می شود.

هزینه عضویت در این موزه:

هفده تومان.

راهنمای دسترسی موزه خون آشامReviewed by Yeganeh on Feb 27Rating: 3.0راهنمای دسترسی موزه خون آشاماگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، ما تور فرانسه را پیشنهاد می کنیم که شامل تور پاریس و بازدید از جاذبه های آن نیز می شود. اینبار با یکی از جاذبه های عجیب پاریس موزه خون آشام آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، ما تور فرانسه را پیشنهاد می کنیم که شامل تور پاریس و بازدید از جاذبه های آن نیز می شود. اینبار با یکی از جاذبه های عجیب پاریس موزه خون آشام آشنا خواهید شد.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی