اطلاعاتی درباره موزه خون آشام و صاحبش

اطلاعاتی درباره موزه خون آشام و صاحبش

تور فرانسه

موزه خون آشام پاریس

اطلاعاتی درباره موزه خون آشام و صاحبش:

ژاک سیرنت:

پیش و در بخش های قبلی نیز گفتیم که چه کسی برای ساخت و حفظ این موزه تلاش فراوانی کرده، منظور ژاک سیرنت است. اما اینبار قصد داریم بیشتر از ژاک برای شما بگوییم تا بیشتر این ومپایرشناس مشهور و ماجراجو را بشناسید.

 ژاک یک معلم و نویسنده است. پدر و مادر او فرانسوی هستند اما ژاک در کشور کانادا بدنیا آمده است. ژاک از دوران جوانی همواره به مسائل و قصه هایی که به ارواح و خون آشام ها ارتباط داشت علاقه زیادی نشان می داد. بنابراین در کنار کارهای روزمره اش کندو کاو و مطالعه درمورد این موجودات ترسناک را شروع کرد.

این جوان اعلب ساعات روز را مشغول مطالعه بود، جالب است بدانید که او زبان فرانسه و انگلیسی تدریس می کرد و البته فرصت کافی داشت تا در زمینه های متفاوت مطالعه کند و به تدریج موفق شد چنین ابزارهایی را جمع آوری کند، اشیایی که هرجایی یافت نمی شوند.

قصد ژاک از گردآوری این اشیا و لوازم کنار هم سعی کرده تا بازدیدکنندگان اطلاعاتی مفید و کافی درباره خون آشام ها، تاریخ و ریشه ی پدید آمدن این موجودات و رابطه آن ها با انسان ها کسب کنند. خوشبختانه ژاک هنوز در قید حیات است، برای درمورد موزه اش لازم است بدانید که برای بازدید از این مجموعه شما نیاز به اجازه شخص ژاک دارید.  او بسیار خوش اخلاق است و از شما با روی باز استقبال می کند.

اطلاعات بازدید موزه خون آشام های پاریس:

نام موزه خون آشام ها را که سرچ کنید با زبان فرانسوی اطلاعاتی ارائه می دهد که شاید خواندنش مشکل باشد. پس حتما قبل از حرکت به طرف این مجموعه عجیب این اطلاعات را بخاطر بسپارید:

ساعات بازدید:

از ساعت ۱۲:۰۰- ۲۰:۰۰ شب.

ساعات بازدید تورها:

از ساعت ۱۲:۳۰- ۱۵:۰۰ عصر.

و یک بازدید در ساعت ۱۹:۳۰ عصر.

*دقت کنید اگر گروهی برای بازدید از مجموعه می روید تعدادتان از ۱۰ نفر تجاوز نکند.

*توجه کنید که اجازه ژاک برای ورود شما به مجموعه به این خاطر است که شما باید نوبت رزرو کنید وگرنه نمی توانید وارد مجموعه بروید. تنها راه ارتباطی شما با ژاک تلفن تماس مجموعه خواهد بود. اپراتوری تلفن را جواب می دهد البته فرانسوی حرف می زند، به همین خاطر کسانی می گویند که دیدن این موزه برای غیر فرانسوی ها غیر ممکن است.

*خیلی از راهنماهای فرانسوی از وجود این مجموعه مطلع نیستند و شاید آن را با سایر اماکن دیدنی پاریس اشتباه بگیرند پس حتما قبل از حرکت مطمئن شوید راهنما به خوبی از محل این مجموعه باخبر است.

*برای بازدید از  مجموعه با شماره ی تلفن همراه ژاک تماس بگیرید و از او بخواهید که اجازه دهد از مجموعه اش دیدن کنید، او حتما از درخواست شما استقبال می کند:

 شماره تلفن همراه: ۰۶۲۰۱۲۲۸۳۲

 *مجموعه وسعت زیادی ندارد ولی تا تمام اشیاء را ببینید یک ساعتی طول خواهد کشید و این یک ساعت نیز برایتان بسیار جالب خواهد بود.

 *ژاک پیشتر گفته بود که شاید موزه را به جنوب فرانسه انتقال دهد. پس شاید آدرس مجموعه عوض شده باشد.

اطلاعاتی درباره موزه خون آشام و صاحبشReviewed by Yeganeh on Mar 5Rating: 3.0اطلاعاتی درباره موزه خون آشام و صاحبشاگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، ما تور فرانسه را پیشنهاد می کنیم که شامل تور پاریس و بازدید از جاذبه های آن نیز می شود. اینبار با یکی از جاذبه های عجیب پاریس موزه خون آشام آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، ما تور فرانسه را پیشنهاد می کنیم که شامل تور پاریس و بازدید از جاذبه های آن نیز می شود. اینبار با یکی از جاذبه های عجیب پاریس موزه خون آشام آشنا خواهید شد.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی