تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان دبی قسمت اول

تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان دبی قسمت اول

تور دبی ، تور ارزان دبی

تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان دبی قسمت اول

تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان دبی قسمت اول

بازدید از آبنمای دبی:

اگر از برج خلیفه دیدن کنید می توانید آبنمای موزیکال آن را که در دریاچه مصنوعی  این برج ساخته شده ببینید، ایجاد این آبنما حدود 800 میلیون درهم هزینه داشت. در این آبنما حدود ۶۶۰۰ لامپ استفاده شده است که هنگام پخش موزیک با رقص نور خود جلوه خاص و دیدنی به برج خلیفه و فضای اطراف آن می دهند. در این آبنما رقص آب و نور را در بیست و پنج رنگ متفاوت و جذاب از نردیک شاهد خواهید بود. یک شرکت آمریکایی این آبنما را ساخته.

اگر در دبی هستید حتما از این جاذبه زیبا دیدن کنید، چون آبنمای دبی نتنها در دبی که در کل امارات هم بسیار معروف است.

از جذابیت های خاص این آبنمای زیبا که می توان اشاره کرد و خیلی هم توجه گردشگران را به خودت جلب می کند، پرتاب آب تا ۱۵۲ متر بالاتر از سطح زمین است. سال ساخت این آبنما به ۲۰۰۸ میلادی برمی گردد و فقط چند ساعت در روز فعال است و می توانید از آن دیدن کنید، معمولا این آبنما از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴ به مدت نیم ساعت و از ساعت ۱۸ تا ۲۳ هر نیم ساعت یکبار فعال می شود. تماشای این آبنما یکی از تفریحات رایگانی است که همه می توانند در دبی از آن بهره مند شوند و از دیدن رقص آب و نور هنگام پخش موسیقی لذت ببرند.

کویر گردی:

 همانطور که می دانید امارات متحده ی عربی کشوریست که از خشک ترین کشورهای دنیا محسوب می شود و در سالهای گذشته درمورد خشکسالی و کمبود آب با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرده. در امارات شنزارها و کویرهای زیادی هست که گرم ترین و جذاب ترین صحراهای دنیا محسوب می شوند. مطمئنا اگر بخواهید تفریحات لوکس کویر را تجربه کنید باید هزینه زیادی برای حمل و نقل و جابجایی بپردازید ولی اگر به کویر گردی و پیاده روی علاقه داشته باشید احتیاجی نیست که هزینه زیادی کنید و در ضمن می توانید با فرصت بیشتر مشغول عکاسی در کویر شوید.

ساحل گردی:

دبی فقط صحرا و کویر نیست و بخش قابل توجهی از آن را سواحل چشم نواز و دیدنی تشکیل داده اند که بدون پرداخت هرگونه هزینه می توانید در آن ها مشغول گردش شوید و از دیدن زیبایی های طبیعت لذت ببرید. خیلی از این سواحل به هتل های دبی تعلق دارند و برای اینکه بتوانید وارد آن ها شوید باید هزینه پرداخت کنید ولی برخی  از آن ها هم هزینه ای ندارند و می توانید در آن ها مشغول گردش شوید.

گشت در مراکز خرید:

 در دبی چندین مجتمع تجاری معروف و فوق العاده وجود دارد که حتی گشتن در آن ها و بازدید از غرفه های متفاوتش هم از جاذبه های دبی محسوب می شود. دبی مال یکی از این مراکز خرید است که دیدنش را به شما توصیه می کنیم. همانطور که مطلعید دبی مال عظیم ترین مرکز خرید جهان است پس حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید بازدید از آن خالی از لطف نیست. برای ورود به مرکز خرید نیز احتیاج به پرداخت هزینه نیست. 

تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان دبی قسمت اولReviewed by اول تور on Dec 10Rating: 3.0تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان دبی قسمت اولدر یک تور ارزان دبی، میتوانید از تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان دبی دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی دبی است .

در یک تور ارزان دبی، میتوانید از تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان دبی دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی دبی است .

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی