بهشت مادران

بهشت مادران

تور تهرانگردی بهشت مادران

بهشت مادران

بوستان بهشت مادران

         بوستان بهشت مادران پارکی است در تهران که در شرق بزرگراه شهید حقانی و غرب منطقه سید خندان تهران قرار دارد. این بوستان مخصوص خانم‌ها ساخته شده و حجاب در آن اجباری نیست.اولین بوستان ویژه بانوان در سطح شهر تهران ، در تاریخ 1387/2/22 افتتاح و بهره برداری گردید. هدف از ایجاد این بوستان ، برطرف نمودن نیازهای حقیقی زنان (منطبق بر ارزش های دینی، اسلامی و فرهنگ بومی و ملی همراه با امنیت روانی، اجتماعی و فیزیکی آنان) و ایجاد فرصت های تفریحی، ورزشی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و تامین سلامت جسمانی و روانی، پر نمودن اوقات فراغت بانوان و هم چنین ارتقاء و بهینه سازی کیفیت زندگی فردی و خانوادگی (از طریق شرکت در فضاهای جمعی و گروهی) می باشد .روز های پنجشنبه از ساعت 8 شب ،ایام تعطیل رسمی و جمعه ها آقایان نیز می توانند از پارک استفاده کنند.

تهران، تهران، بزرگراه همت، خیابان جلفا، خیابان شهید کاویان غربی

تلفن: phone 021- 2288 1115

بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است

مدت زمان بازدید از این جاذبه: بین ۲ تا ۳ ساعت

بهشت مادرانReviewed by اول تور on May 15Rating: 3.5بهشت مادرانبوستان بهشت مادران پارکی است در تهران که در شرق بزرگراه شهید حقانی و غرب منطقه سید خندان تهران قرار دارد. این بوستان مخصوص خانم‌ها ساخته شده و حجاب در آن اجباری نیست.

بوستان بهشت مادران پارکی است در تهران که در شرق بزرگراه شهید حقانی و غرب منطقه سید خندان تهران قرار دارد. این بوستان مخصوص خانم‌ها ساخته شده و حجاب در آن اجباری نیست.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی