پارک آبی آتلانتیس مارماریس

پارک آبی آتلانتیس مارماریس

بهترین پارک آبی آتلانتیس مارماریس

پارک آبی آتلانتیس مارماریس

پارک آبی آتلانتیس مارماریس

پارک آبی آتلانتیس بزرگ ترین پارک آبی مارماریس محسوب میشود که در سال 1997 ساخته شده،با وجود قدمتش بسیار بروز است و امکانات و تفریحاتش از استاندارد و تنوع بسیار بالایی برخوردار است.در طی گذر سالها مدیریت بازی ها و قسمت جدیدی را به این پارک افزوده و اجازه ندادند که این مجموعه از هم نوعان خود عقب بماند.از جمله بخش های جدید آتلانتیس میتوان به سرسره های چاله فضایی،سرسره کودکان،زمین گلف و استخر موج اشاره کرد.
این مجموعه شامل هشت سرسره،دره های هیجان انگیز و سایر ورزشهای آبی و غیر  آبیست که همواره نظر خانواده های گردشگر را به خود جلب میکند.در کنار تفریحات متنوع پارک میتوانید از ساحل زیبای آتلانتیس هم بهره مند شوید و مدتی در آن آفتاب بگیرید.
این مجموعه تفریحی بزرگ چند رستوران و کافه هم دارد که برای استراحت میتوانید از آن ها استفاده و نهایت لذت برا ببرید.

آشنایی با بهترین جاهای دیدنی ترکیه در سایت اول تور

پارک آبی آتلانتیس مارماریسReviewed by اول تور on Apr 24Rating: 4.0پارک آبی آتلانتیس مارماریسپارک آبی آتلانتیس بزرگ ترین پارک آبی مارماریس محسوب میشود که در سال 1997 ساخته شده،با وجود قدمتش بسیار بروز است و امکانات و تفریحاتش از استاندارد و تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

پارک آبی آتلانتیس بزرگ ترین پارک آبی مارماریس محسوب میشود که در سال 1997 ساخته شده،با وجود قدمتش بسیار بروز است و امکانات و تفریحاتش از استاندارد و تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی