تفریحات دریاچه اوزون گل ترابزون،ترکیه

تفریحات دریاچه اوزون گل ترابزون،ترکیه

بهترین تفریحات دریاچه اوزون گل ترابزون،ترکیه

تفریحات دریاچه اوزون گل ترابزون،ترکیه

تفریحات و سرگرمی های دریاچه اوزون گل ترابزون،ترکیه:

 

   اگر به ترکیه سفر می کنید و مقصد سفرتان روستای اوزون گل و بخصوص دریاچه اوزون گل است، بنابراین با طیفی از تفریحات متنوع و هیجانی و جاذبه های  بکر و بی نظیر مواجه خواهید شد. در این بخش با تفریحات و جاذبه های این روستای دیدنی آشنا می شوید:

 قایق سواری: هنگامی که گردش و دیدن از یک دریاچه را در برنامه خود دارید مسلما بخشی از این گردش را قایق سواری پر خواهد کرد. دریاچه بی نظیر اوزون گل هم در این قاعده قرار می گیرد. فقط باید به اسکله اوزون گل مراجعه کنید و یک قایق انتخاب کنید، تا لحظاتی را روی آب دریاچه به تفریح بپردازید.

 ماهی گیری: یکی از شهرت های این دریاچه به داشتن ماهی قزل آلایی است که دارد. چنانچه به ماهی گیری علاقمندید، لوازم ماهی گیری را حتما با خود ببرید تا بتوانید مثل خیلی از گردشگران از این تفریح هیجان انگیز بهرمند شوید.

پیاده روی و کوهنوردی: اوزون گل و بخصوص اطراف دریاچه اش فضای بکر بسیار دیدنی دارد که حتما وسوسه تان می کند برای مدتی در حواشی آن مشغول پیاده روی و قدم زدن شوید. البته در اطراف دریاچه پیاده راه هایی برای گردشگران فراهم شده که پیاده روی را برای مردم راحتتر می کند. اگر از طرفداران کوهنوردی حرفه ای هستید توصیه می کنیم تجهیزات لازم را به همراه ببرید، این روستا مابین کوهستان هایی واقع شده که برای صعود مسیری تقریبا آسان محسوب می شوند، خیلی راحت می توانید از آن ها صعود کنید از جاذبه های این کوه ها وجود دریاچه های کوچکی است که در دل آن ها نظرتان را جلب خواهد کرد. 

 دوچرخه سواری: دوچرخه سواری تفریح و ورزشی که حتما باید در این منطقه خوش آب و هوا تجربه کنید. اگر دوچرخه به همراه نداشتید می توانید آنجا با پرداخت 10 لیر دوچرخه کرایه کنید و در اطراف دریاچه چرخی بزنید.

روستاگردی: حالا که مسیری را طی کردید و به دیدن این دریاچه آمدید، خوب است داخل روستا هم چرخی بزنید و با فرهنگ مردم اوزون گل بیشتر آشنا شوید. این روستا محیط بسیار شادی دارد با مراسم های سنتی مخصوص به خودشان که برایتان جالب خواهد بود. اکثر مردم را در این روستا با لباس محلی خودشان می بینید.

چتربازی بر فراز اوزون گل: تفریح هیجان انگیز دیگری که در اوزون گل در انتظارتان است، پرواز بر فراز دریاچه و طبیعت بی نظیر آن است. البته هزینه چتر بازی زیاد است و چیزی در حدود 350 لیر ترکیه (معادل 602,700 تومان) تا 450 لیر ترکیه (معادل 774,900 تومان) برایتان هزینه خواهد داشت.

عکاسی: زمانی که برای گردش و تفریح به اوزون گل می روید، یکی از سرگرمی های شما عکاسی خواهد بود. مناظر زیبای اوزون گل هرکسی را وسوسه می کند برای عکاسی، پس حتما دوربین خود را به همراه داشته باشید و خاطرات خوش این سفر را به تصویر بکشید. برای ثبت عکس های بهتر بهتر است از کوه های اطراف دریاچه صعود کنید تا پس زمینه زیباتری از منظره دریاچه به شما بدهد.

تفریحات دریاچه اوزون گل ترابزون،ترکیهReviewed by اول تور on Sep 28Rating: 4.5تفریحات دریاچه اوزون گل ترابزون،ترکیهمعرفی بهترین تفریحات و سرگرمی های دریاچه اوزون گل ترابزون،ترکیه . 

معرفی بهترین تفریحات و سرگرمی های دریاچه اوزون گل ترابزون،ترکیه .

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی