دسترسی به شهربازی ویالند استانبول

دسترسی به شهربازی ویالند استانبول

معرفی دسترسی به شهربازی ویالند استانبول

دسترسی به شهربازی ویالند استانبول

اهنمای دسترسی به شهربازی ویالند استانبول:

 

شهربازی بزرگ ویالند در منطقه ایوب استانبول جای دارد پس برای رسیدن به آن باید کمی از استانبول و جاذبه های دیدنی اش فاصله بگیرید. برای رسیدن به شهربازی ویالند گزینه های زیادی خواهید داشت: می توانید از انواع دسایل نقلیه تاکسی، اتوبوس و مترو و یا تورهای ویالند هم استفاده کنید. بستگی دارد که شما از کجا سفرتان به ویالند را شروع کنید در این بخش مسیر دسترسی از میدان تکسیم توضیح داده شده و با کمک آن می توانید به راحتی به شهربازی ویالند برسید:

استفاده از اتوبوس های شهری: برای اینکه بتوانید با استفاده از اتوبوس به ویالند بروید ابتدا باید به ایستگاه اتوبوس تکسیم مراجعه کنید و با استفاده از خط  36T جبجی (36T Cebeci) و بعد از تقریبا گذشت 40 دقیقه و عبور از ایستگاه 31، در ایستگاه مسجد ویصل کرانی (Veysel Karani Camii) از اتوبوس خارج شوید. در این پایانه به وسیله اتوبوس های 47E بینلور (47E Binevler) و گذر از 2 پایانه، در ایستگاه جمهوریت اورتاکولو (Cumhuriyet Ortaokulu) پیاده شوید. از این بخش تا ویالند لازم است 850 متر پیاده روی کنید و بعد از گذشت 10 دقیقه می توانید شهربازی ویالند را در مقابل خود ببینید.

مترو + اتوبوس: ابتدا به پایانه مترو تکسیم مراجعه کنید و سوار خط M2 شوید. بعد از عبور از 66 ایستگاه در پایانه صنایع (Sanayi) از مترو خارج و به ایستگاه اتوبوس سیرانتپه یولو (Seyrantepe Yolu) مراجعه کنید. با استفاده از اتوبوس های 49Z یشیلپینار (49Z Yeşilpınar) و عبور از 20 ایستگاه، در خیابان دورا چاملیک (Durağı Çamlık Cad) از مترو خارج شوید. حدود 8 دقیقه پیاده روی کنید و به ویالند برسید.

تاکسی: تاکسی بهترین گزینه و راحت ترین راه رسیدن به ویالند خواهد بود ولی هزینه زیادی در پی خواهد داشت. هزینه ثابت تاکسی ها در حدود 3.5 لیر ترکیه (معادل 5,075 تومان) است و به ازای هر ۱ کیلومتری که طی شود 2 لیر ترکیه (معادل 2,900 تومان) به قیمت تاکسی اضافه می شود. در ضمن اگر تاکسی ۱ ساعت به انتظار شما بماند، 21 لیر ترکیه خواهد گرفت. چنانچه مبدا شما تکسیم باشد باید برای رسیدن به ویالند آن هم با کسی هزینه ای حدود 40 لیر در نظر بگیرید. حدود 58,000 تومان

تورهای ویالند: چنانچه دوست نداشتید با گزینه های حمل و نقل عمومی به ویالند بروید بهترین انتخاب برای شما تورهای ویالند خواهد بود. البته یادتان باشد که برای سفر با تورها باید هزینه ای به مراتب بیشتر از تاکسی بپردازید و خدمات خاصی هم در مسیر به شما ارائه نخواهد شد، تنها رفت و برگشتتان برعهده تور خواهد بود. برای سفر با تورها هزینه ای 50 دلاری (معادل 210,000 تومان) تا 65 دلاری (معادل 273,000 تومان) را در نظر بگیرید.

ساعات بازدید: 

 روزهای هفته : 11:00 تا 19:00

شنبه و یکشنبه: 10:30 تا 20:30

 آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه ایوب، محله یشیلپینار، خیابان شهیت متین کایا، شهربازی ویالند

نکات جالب درمورد ویالند:

برای اینکه ویالند ساخته شود حدودا 650 میلیون دلار هزینه شده که مبلغ قابل توجهی است.(حدود دو هزار و ششصد میلیارد تومان)

ویالند اولین مجموعه ای است که مجموعه های تفریحی، مرکز خرید و مرکز نمایش های هنری را در کنار شهربازی، در خود جای داده است.چه در ترکیه و چه در دنیا.

این مجموعه در سال های 2015 و 2016 از بین 800 پارک موضوعی اروپا، توانست در فهرست 10 شهربازی برتر اروپا قرار گیرد.

بزرگی ویالند در حدود 100 زمین فوتبال است.

دسترسی به شهربازی ویالند استانبولReviewed by اول تور on May 19Rating: 4.5دسترسی به شهربازی ویالند استانبول راهنمای دسترسی به شهربازی ویالند استانبولد ترکیه در تور ارزان ترکیه . 

راهنمای دسترسی به شهربازی ویالند استانبولد ترکیه در تور ارزان ترکیه

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی