تفریحات آکواریوم بزرگ استانبول (قسمت دوم)

تفریحات آکواریوم بزرگ استانبول (قسمت دوم)

دیدنی های استانبول

تفریحات آکواریوم بزرگ استانبول (قسمت دوم)

تفریحات آکواریوم بزرگ استانبول (قسمت دوم)

از دیدنی های استانبول در کشور ترکیه که در تور ترکیه می توانیم به آن اشاره کنیم آکواریوم بزرگ استانبول است. 

غواصی با کوسه ها
   تفریحی بسیار هیجان انگیز و جسورانه در این آکواریوم برای بازدیدکنندگان بسیار شجاع فراهم شده که هرکسی جرات انجامش را ندارد. می توانید علاوه بر دیدن کوسه ها در کنارشان غواصی کنید و تجربه ای بسیار چالش برانگیز را برای خود رقم بزنید. در این غواصی تیمی بسیار حرفه ای شما را همراهی می کنند. در طول این غواصی شما حدود بیست نوع کوسه متفاوت را خواهید دید. 
هزینه: نفری ۳۰۰ لیر ترکیه (معادل ۶۴۷,۴۰۰ تومان)
   با پرداخت ۳۰۰ لیر، بجز بلیت ورودی مجموعه، بلیت غواصی با کوسه ها، ویدیوی غواصی با کوسه ها را هم دریافت می کنید. باید دو روز پیش از غواصی، هزینه آن را به حساب آکواریوم واریز نمایید. پس در صورت تمایل به غواصی در آکواریوم در زمان تهیه تورهای آکواریوم درخواست کنید که این تور را برای شما رزرو کنند و یا فقط برای رزرو این تور به آژانس های مسافرتی مراجعه کنید.
رزرو:
- شرایط استفاده از این تور داشتن حداقل ۱۴ سال سن.
- عدم سابقه بیماری های خاص در پرونده پزشکی. 

آکواریوم استانبول، غواصی

 برنامه غواصی با کوسه ها
▪سی آموزش تئوری: در طول این مدت زمان مربی ها به شما یاد می دهند که چطور  از مخزن اکسیژن استفاده کنید، برای غواصی در مخزن در چکارهایی باید انجام دهید و در نهایت هم اطلاعاتی درمورد موجودات زنده مخزن به شما داده خواهد شد. 
▪پانزده دقیقه پوشیدن لباس غواصی
▪سی دقیقه غواصی
افرادی که قبلا غواصی یاد گرفته اند؛ ولی مدت زمان طولانی است که غواصی نکرده اند، در عوض ۳۰ دقیقه آموزش، بعد از به تن کردن لباس و وارد شدن به آب فقط ۵ دقیقه مهارت های لازم یادآوری خواهد شد:
- اعمالی همچون تنفس درست بوسیله رگولاتور غواصی
- تنظیم فشار گوش میانی در غواصی
- کنترل شناور ماندن
- علائم اولیه غواصی
درضمن در پایان غواصی هم یک گواهی به اسم شما صادر خواهد شد این گواهی ارزشی ندارد و تنها جنبه یادگاری دارد.
قوانین غواصی
غواص های آکواریوم استانبول، نباید ۲۴ ساعت قبل و بعد از غواصی از هواپیما استفاده کنند. چنانچه برای این تور زمانی را رزرو کرده اید، باید در روز تایین شده و در ساعت مقرر در آکواریوم حاضر شوید و تائیدیه رزروتان را از میز رزرو آکواریوم بگیرید. همه وسایل و لباس های غواصی را خود آکواریوم استانبول به شما می دهد و نمی توانید هیچ وسیله و لباس غواصی دیگری را به داخل آکواریوم ببرید. ضروریست که قبل از شروع غواصی فرم ثبت نام غواصی را امضا نمایید، در این فرم شما مسئولیت هر گونه اتفاق ناشی از بیماری و مشکل را برعهده می گیرید.
همه داوطلبان غواصی باید از مقررات و برنامه های غواصی پیروی نمایند. در طول غواصی از انجام هرگونه رفتار خارج از مسیر و جدا از تیم غواصی اجتناب کنید. مثلا جدا از مربی غواصی، برای لمس موجودات داخل آکواریوم، غذا دادن به کوسه ها، دنبال کردن موجودات داخل مخزن و یا جلوی آن ها قرار گرفتن جدا خودداری کنید. اگر تیم غواصی چنین رفتارهایی را ببینند،  جلوی غواصی شما را خواهند گرفت. 
لوازم مورد نیاز:
- همه کسانی متقاضی غواصی هستند الزامیست که تمام لوازم زیر را به همراه داشته باشند:
- لباس شنا
- حوله
- دمپایی حمام
- شامپو سر و بدن
چنانچه هر یک از این موارد را نبردید، می توانید از فروشگاه آکواریوم استانبول خرید نمایید. تنها توجه کنید که حتما لباس شنا ببرید. 
موارد مربوط به لغو غواصی
اگر ۲۴ ساعت قبل از غواصی برای لغو رزرو اقدام کنید، فقط رزروتان لغو می شود ولی هزینه ای که کردید باز پس داده نخواهد شد. چنانچه به هر علتی نشد که غواصی کنید و یا با غواصی مشکلی بروز می کرد، هزینه بلیط به شما پس داده نخواهد شد. اگر بر خلاف مقررات غواصی رفتاری انجام دادید، از غواصی در آکواریوم محروم خواهید شد و هزینه هم به شما پس داده نخواهد شد.

تفریحات آکواریوم بزرگ استانبول (قسمت دوم)Reviewed by تور استانبول on Nov 21Rating: 2.5تفریحات آکواریوم بزرگ استانبول (قسمت دوم)آکواریوم بزرگ استانبول علاوه بر اینکه بزرگترین مجموعه گونه های جانوری را در خود دارد دارای انواع مختلف تفریحات نیز است. در این مطلب برخی از این تفریحات را معرفی می کنیم.

آکواریوم بزرگ آکواریوم بزرگ استانبول علاوه بر اینکه بزرگترین مجموعه گونه های جانوری را در خود دارد دارای انواع مختلف تفریحات نیز است.

 

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی