پارک فیل ها در تایلند

پارک فیل ها در تایلند

تور تایلند

دیدنیهای تایلند

پارک فیل ها در تایلند :

هنگامی که در چیانگ مای تایلند، مشغول گشت و گذار هستید ، حتما یک روز را به پارک طبیعت فیل ها،مکانی جالب و سرگرم کننده برای توریست های دوستدار حیوانات، اختصاص دهید. پارک فیل ها یک منطقه طبیعی بکر و یک مرکز نجات و توانبخشی در آسیا برای فیل هایی است که مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند، و یا پیر و آسیب دیده هستند.این مرکز دیدنی تایلند در سال 1992 تاسیس شد، به یکی از معتبرترین مراکز برای فیلم برداری جهان تبدیل شده است. این پارک در تایلند متشکل از نگهبانان، دامپزشکان، زمینداران و داوطلبان برای کمک به حفظ صلح و سلامتی در پارک طبیعت فیل است. گله فیل های تایلند، که در حال حاضر 30 عضو دارد، رایگان است . فیل ها امکان گشت و گذار در پارک ، حمام و غذا خوردن در اوقات فراغت خود را دارند و همچنین میتوانند با مهمانان پارک ارتباط برقرار کند.

بازدیدکنندگان این پارک طبیعی گردشگران ، توریست ها، کودکان و علاقمندان به حیوانات هستند. در پارک فیل ها این فرصت را دارند تا رفتار طبیعی با فیل ها داشته باشند، آنها را تغذیه کنند و در رودخانه بشورند . تمام درآمد حاصل از پذیرش بازدیدکننده به پارک فیل های تایلند ،صرف تغذیه فیل ها (هر روز تقریبا 100 کیلوگرم محصول تازه مصرف می شود) و نگهداری عمومی پارک می باشد. این یک تور یکروزه در تایلند است که با خانواده یا گروهی از دوستانتان میتوانید زمان فوق العاده ای با هم بگذرانید.

پارک فیل ها در تایلندReviewed by تور ارزان on Aug 14Rating: 3.5پارک فیل ها در تایلندپارک طبیعی فیل ها در تایلند بسیار دیدنی است.

پارک فیل ها در تایلندپارک طبیعی فیلبز ها در تایلند از جاذبه های گردشگری تور تایلند است. با خواندن این مقاله گردشگری درباره دیدنیهای تایلند بیشتر بدانید.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی