معرفی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک

معرفی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک

معرفی مجموعه تفریحی دریم ورلد

معرفی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک

معرفی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک:

شهر بازی دریم ورلد بانکوک در سال ۱۹۹۳میلادی بازگشایی شد و حدودا۱۶۰هکتار وسعت دارد. این شهربازی سرگرمیهای بسیاری را در برمیگیرد:تله کابین،سرزمینی برفی، پیست اتومبیل رانی، تونل وحشت،انواع متفاوت قطار،اسب،ترن هوایی و... این بازیها در طول سالهای پی در پی به این مجموعه آورده شده اند بعنوان مثال سوپر اسپلش در سال ۱۹۹۵ میلادی و سرزمین برفی سال ۱۹۹۷ میلادی به دریم ورد افزوده شده اند.

استفاده از تمام سرگرمیهای دریم ورلد بسیار وقتگیر است به همین سبب اول سراغ پرطرفدارترین و هیجان انگیزترین بازیهای دریم ورلد خواهیم رفت و بعد از آن به سراغ سایر بخشهای دریم ورلد میرویم.

انواع سرگرمی و بازیهای تفریحی در شهر آرزوها جمع آوری شده اند، سرگرمی های فکری، آبی، هیجانی و انواع مختلف نمایش های موزیکال و هیجان انگیز همگی یک جا گرد هم آمده اند تا بازدیدکنندگان بتوانند روزی شاد،سرشاراز هیجان و ترس را تجربه کنند.

در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از  معرفی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

معرفی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوکReviewed by مهدی on Apr 30Rating: 3.5معرفی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک:در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از معرفی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از معرفی مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی