راهنمای دسترسی به مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک

راهنمای دسترسی به مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک

مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک

راهنمای دسترسی به مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک

راهنمای دسترسی به مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک:

چنانچه میخواهید با اتوبوس به این دریم ورلد بروید،باید از اتوبوسهای شماره 538استفاده کنید،ولی برای سفر شخصی دو راه دارید:

انتخاب جاده:

از جاده ی رینگ شرقی Eastern Ringمسیرتان را آغاز کنید و به سموت پارکان  Samut Prakanوارد شوید و سپس از این خیابان به نیو بینگ New Bang-Pa-In و بعد از آن به رانگ سیتRangsitوارد شوید و مسیر را همچنان ادامه دهید تا مجموعه شهر آرزوها را مشاهده کنید.

انتخاب اتوبان از مرکز بانکوک:

از بانکوک وارد بزرگراه ویبهاوادی و از راست به دینگ دانگ وارد شوید تا به فیوچر برسید،بعد به طرف جاده ی رانگ سیت بروید یا وارد اتوبان چانگChangwattana شده و سپس از خروجی رانگ سیت بیرون آیید،به اونگ کاراکا Rangsit-Ongkarakوارد خواهید شد،مسیر را ادامه دهید و تقریبا۱۵ کیلومتر جلوتر روید تا مجموعه دریم ورلد را در طرف راستتان مشاهده کنید.

 آدرس : آسیا، تایلند، بانکوک، تانیابوری، دریم ورلد.

از جاذبه های تایلند میتوانیم به  مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک  اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

راهنمای دسترسی به مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوکReviewed by مهدی on Apr 16Rating: 3.5راهنمای دسترسی به مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک اگر اهل سفر هستید، تور تایلند را به شما پیشنهاد میکنیم . مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک  از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

اگر اهل سفر هستید، تور تایلند را به شما پیشنهاد میکنیم . مجموعه تفریحی دریم ورلد بانکوک  از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی