جاذبه های گردشگری ابوظبی (قسمت 2)

جاذبه های گردشگری ابوظبی (قسمت 2)

تور ابوظبی

جاذبه های ابوظبی

جاذبه های گردشگری ابوظبی:

(قسمت 2)

چنانچه مسافر ابوظبی باشید به هر دلیلی بخشی از سفرتان را می توانید به دیدن جاذبه های این شهر پیشرفته اختصاص دهید، چراکه ابوظبی نیز جاذبه های فراوانی برای دیدن دارد:

کاخ امارات:

لازم نیست برای دیدن معماری بی نظیر این هتل، در آن اقامت کنید برخلاف برج العرب.

قصر الحصن:

کاخی مجلل و سفید که در سال ١٧٦١ ساخته شده، زمانی خانواده ی سلطنتی النهیان در آن زندگی می کردند و حالا از قدیمی ترین ساختمان های ابوظبی محسوب می شود. کاخ الحصن به صورت رسمی بازدید عمومی ندارد و چنانچه تمایل به دیدنش دارید، باید از تورهای موسسه فرهنگی استفاده نمایید.

مرکز هنرهای دستی زنان:

چنانچه به صنایع دستی علاقه زیادی دارید، توصیه می کنیم سری به این مرکز فرهنگی که در ساختمان اتحادیه بانوان واقع شده است بزنید و از نمایشگاه بافندگی سنتی، لباسهای محلی، منسوجات، و صنایع دستی بازدید کنید.

جاذبه های گردشگری ابوظبی (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Jul 18Rating: 3.0جاذبه های گردشگری ابوظبی قسمت دوماگر مایلید در تور امارات و تور ابوظبی جاذبه های ابوظبی را نیز ببینید و تور ارزان ابوظبی را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور امارات و تور ابوظبی جاذبه های ابوظبی را نیز ببینید و تور ارزان ابوظبی را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی