مسجد جدید استانبول

مسجد جدید استانبول

مسجد جدید استانبول

مسجد جدید استانبول

مسجد جدید استانبول:

مسجد جدید از بنا‌های مشهور استانبول محسوب میشود،نخست به اسم ولیده سلطان ولی بعد از تعمیراتی که طی سال‌های ۱۶۶۰ تا ۱۶۶۵،در آن انجام گرفت به جدید ولیده سلطان معروف شد که بطور خلاصه مسجد جدید معرفی می‌شود.مسجد جدیده در جنوبی ترین قسمت پل گالاتا قرار دارد و مثل سایر عبادتگاههای ترکی،سبکی عثمانی ساخته دارد.

مسجد جدید استانبول ، یکی ازبنا های دیدنی و زیبای استانبول به شمار می آید ، که به شما پیشنهاد می شود با تهیه یک تور ارزان استانبول از مسجد جدید زیبا دیدن نمایید. 

ساخت این عبادتگاه به فرمان ولیده سلطان صفیه،مادر سلطان محمد سوم در سالهای ۱۵۹۵-۱۶۰۳شروع شد بعد از فوت سلطان،تکمیل مسجد ناتمام ماند چون دیگر ولیده سلطان به عنوان ملکه مادر قدرت پیشین را نداشت.این بنا نیم قرن نیمه کاره ماند تا اینکه که ملکه مادر بعدی در سال ۱۶۶۳فرمان از سرگیری ساخت این بنا را داد.پیشنهاد میکنیم در ساعات غیر از نماز هم از این عبادتگاه دیدن کنید و از زیبایی ها و سکوت دلپذیرش استفاده کنید.

بلیط استانبول ترکیه

این مسجد به سبک عثمانی ساخته شده و 52متر ارتفاع دارد.

آدرس:استانبول،فاتح ۳۴۱۱۶،امینونو،محله رستم پاشا

مسجد جدید استانبولReviewed by اول تور on Mar 26Rating: 3.5مسجد جدید استانبولاز دیدنی های استانبول میتوان به مسجد جدید استانبول اشاره کرد.

میتوانید ازمسجد جدید استانبول در سفر با تور استانبول  دیدن کنید.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی