فضای داخلی و جاذبه های برج گالاتا (قسمت1)

فضای داخلی و جاذبه های برج گالاتا (قسمت1)

دیدنی های برج گالاتا

فضای داخلی و جاذبه های برج گالاتا (قسمت1)

فضای داخلی و جاذبه های برج گالاتا (قسمت1)

   کسانی که به استانبول سفر می کنند اگر بخواهند از گالاتا و شکوه تاریخی آن دیدن کنند بیشتر ترجیح می دهند  خود به آن مراجعه کنند، بنابراین برای رسیدن به آن از کوچه های تنگ و پر پیچ و خم و خیابان استقلال عبور می کنند. هنگامی که به برج گالاتا رسیدند در کنار دوستان و خانواده خود ساعات خوشی را در کافه و رستوران های اطراف برج سپری می کنند و خاطره خوشی از این سفر به همراه می برند. مسافران و توریست هایی که دوست داشته باشند یک وعده خوراک لذیذ بدون در نظر گرفتن قیمت آن صرف کنند معمولا رستوران برج گالاتا را برای این اینکار انتخاب می کنند و علاوه بر صرف غذا از دیدن چشم اندازهای اطراف برج لذت میبرند.
   این بار قرار است ما هم وارد این بنای تاریخی و باشکوه شویم تا ببینیم بر بالای این سازه چه چیزهایی منتطرمان است. توجه کنید که در نگاه اول و هنگامی که به برج برسید درِ ورودی آن ممکن است به راحتی تشخیص داده نشود. کافیست یک دور کوتاه اطراف برج بزنیم خیلی زود پلکان و در ورودی گالاتا را پیدا خواهید کرد. 
ورودی برج
   همان گونه که پیشتر گفتیم برای رسیدن به در ورودی گالاتا باید چند پله سنگی را طی کنیم و بعد از آن از یک در چوبی عبور کنیم و پا به لابی یا همکف ساختمان بگذاریم. چنانچه علاقمند باشید می توانید پلکان مارپیچ گالاتا را طی کنید و به بالای برج برسید. این پلکان مارپیچ تقریبا باریک و تنگ است و شما را به بالاترین نقطه برج می رساند. چنانچه سخت است که این پلکان را طی کنید می توانید از به طرف لابی بروید. در لابی ساختمان دو آسانسور وجود دارد که خیلی زود شما را به بالای ساختمان می رساند. تنها توجه کنید که این آسانسور فقط تا طبقه هفتم حرکت می کند و دو طبقه باقی از امکان آسانسور برخوردار نیستند. قابل به ذکر است که کارکنان این ساختمان رفتار بسیار مودبانه و گرمی با مسافران و بازدیدکنندگان دارند و اگر نیاز به راهنمایی داشته باشید شما را راهنمایی می کنند. اگر احتیاج به راهنمایی آن ها داشتید به لابی برج مراجعه کنید.
رستوران و کافه برج گالاتا
   پیش تر گفتیم که غذاخوری و یک کافه در برج وجود دارد. غذاهای این رستوران بیشتر ترکی هستند، و پیشنهاد می کنیم حتما از این فرصت استفاده کنید، چون این رستوران محیط، سرویس دهی خوب و دکوراسیون بسیار خوبی دارد و به سبک محلی طراحی شده. البته توجه کنید که محله گالاتا جزو محله های لوکس استانبول نیست بنابراین نباید منتطر سرویس های بسیار لوکس و خاص باشید. خوراک های این رستوران انواع کباب و غذاهای محلی ترکی را در بر می گیرد و چنانچه دوست داشته باشید می توانید وعده ای خوشمزه را با مناظری دیدنی صرف کنید؛ تنها دقت کنید که هزینه غذاهای این غذاخوری در مقایسه با سایر رستوران های ترکی که در محله گالاتا وجود دارد متفاوت است و مقداری گران تر خواهد بود.
حدود قیمت:  برای دو نفر: 130 لیر ترکیه (معادل 279,500 تومان)

فضای داخلی و جاذبه های برج گالاتا (قسمت1)Reviewed by تور ترکیه on Mar 13Rating: 3.0فضای داخلی و جاذبه های برج گالاتا (قسمت1)برج گالاتا در استانبول یکی از بناهای تاریخی و سمبل این شهر به شمار می رود. این برج در انتهای خیابان استقلال واقع شده و سالانه گردشگران زیادی را به این منطقه می کشاند. در این مقاله فضای داخلی و جاذبه های برج گالاتا را به شما معرفی می کنیم.

برج گالاتا در استانبول یکی از بناهای تاریخی و سمبل این شهر به شمار می رود. این برج در انتهای خیابان استقلال واقع شده و سالانه گردشگران زیادی را به این منطقه می کشاند.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی