پارک ریتان پکن چین

پارک ریتان پکن چین

بهترین قسمت پارک ریتان پکن چین

پارک ریتان پکن چین

پارک ریتان پکن:

   از بدو ورود به ریتان تنها چیزی که میبینید محیطی پر از آرامش است که این ویژگی را از چشم اندازهای زیبا،گلهای رنگی و باغات سرسبز خود بدست آورده است.اگر شلوغی و هیاهوی پکن را دوست ندارید حتما از بوستان ریتان دیدن کنید.پوشش گیاهی این بوستان همیشه مورد نگهداری و رسیدگی قرار میگیرد.

این پارک امکانات تفریحی بسیاری دارد من جمله بازی پینگ پنگ به علاوه با تماشای دیدنی ها و زیبایی های این بوستان لحظات به یادماندنی برایتان رقم خواهد خود.

فضای سبز این بوستان در سال۱۹۵۱توسط دولت پکن بزرگتر شده  و امروز به این صورت درآمده است تا همه مردم بتوانند از ریتان به عنوان پارک شهر از بهره ببرند که بصورت یک جاذبه درآمده است.

بزرگتری این بوستان زیبا21هکتار است.این بوستان زیبا در قدیم تفریحگاه سلسله های چینگ و مینگ بوده.این مکان بعنوان قرباگاه خورشید شناخته می شد و معنای ریتان هم محراب است.

اگر شما در نزدیکی GuangHuaLu زندگی می کنید یا در نزدیکی آن کار می کنید، پارک ریتان یک مکان شگفت انگیز برای رفتن و فراموش  کردن شلوغی های روز مره است. این پارک ممکن است خیلی بزرگ نباشد، اما آرامش بخش است و مردم کمی در آن تردد میکنند و پارک های دیگر مانند Tiantan یا Chaoyang Park هم نیز در کنار آن وجود دارد. مکان های بسیار خوبی برای نشستن در این پارک وجود دارد، از جمله حوضچه های دیدنی (کافه ی قایق های سنگی یک مکان محبوب برای گرفتن یک نوشیدنی) و یا در سایه ای از درختان پارک . 

پارک ریتان پکن چینReviewed by اول تور on Jan 21Rating: 3.0پارک ریتان پکن چین پارک ریتان پکن چین .این پارک یک محیطی پر از آرامش است که دارای چشم اندازهای زیبا و باغات سرسبز است. 

پارک ریتان پکن چین .این پارک یک محیطی پر از آرامش است که دارای چشم اندازهای زیبا و باغات سرسبز است.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی