غار اژدهای زرد چین

غار اژدهای زرد چین

غار اژدهای زرد

غار اژدهای زرد چین

غار اژدهای زرد چین

   این غار در انتهای شرقی ترین منطقه کوهستان ولینگ جای دارد. پانزده کیلومتر طول دارد و دو قسمت خشک و مرطوب را شامل می شود. سه آبشار،دو رودخانه زیرزمینی،نود و شش معبر،سیزده تالار،سه استخر و یک دریاچه دارد. غار اژدهای زرد تهویه عالی دارد، در گرما خنک و در سرما معتدل است. قندیل های رسوبی غار زیبایی خاصی به غار داده است.این قندیل ها در عقاید مردم به عنوان "سوزنی برای آرامش دریا"معرفی می شوند. غار اژدهای زرد همواره شلوغ است و گردشگران بسیاری را مجذوب خود کرده است.در این غار امکان قایق سواری هم وجود دارد.
   برای بازدید از این غار باید دو ساعت زمان درنظر بگیرید. غارکاوی اژدهای زرد از سال۱۹۸۲ آغاز شده است.پیشنیان بومی اعتقاد داشتند که روح اژدهای زرد در این غار آرمیده و جلوی اکتشافات را میگیرد. اژدهای زرد به سبب داشتن بامبوهای سنگی و آبشارهای زیبا رتبه A4 را به خود اختصاص داده است.

غار اژدهای زرد چینReviewed by اول تور on Mar 10Rating: 3.0غار اژدهای زرد چینغار اژدهای زرد یکی از زیباترین غارهای طبیعی کشور چین است که دارای قسمت خشک و مرطوب و تعدادی آبشار و رودخانه و غیره است. در این مقاله این غار را به شما معرفی می کنیم.

غار اژدهای زرد یکی از زیباترین غارهای طبیعی کشور چین است که دارای قسمت خشک و مرطوب و تعدادی آبشار و رودخانه و غیره است.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی