بخشهای مختلف پارک سان وی لاگون مالزی (قسمت 2)

بخشهای مختلف پارک سان وی لاگون مالزی (قسمت 2)

تور مالزی

سان وی لاگون

معرفی قسمت های مختلف پارک سان وی لاگون مالزی:

(قسمت 2)

پیش تر کمی درباره تور مالزی و بازدید از پارک موضوعی سان وی لاگون صحبت کردیم. اگر می خواهید بیشتر درباره این جاذبه گردشگری بدانید با اول تور همراه باشید. اینبار یک یک بخش های این جاذبه تفریحی را با هم می گردیم و با آن ها بیشتر آشنا می شویم:

پارک آبی سان وی لاگون مالزی:

اصلی ترین و پرطرفدارترین قسمت مجموعه سان وی لاگون، پارک آبی بی نظیر آن است. این مجموعه وسیع بصورتی ساخته شده که در آن می توانید تصور کنید که در جنگل های استوایی آفریقا هستید و شما را حسابی به چالش می کشد. در ادامه این بخش با تفریحات پارک آبی سان وی لاگون آشنا خواهید شد:

سرسره چالش کنگو:

این سرسره با الگوبرداری از رود کنگو در آفریقا ساخته شده.

سرسره صعود کامرون:

یک سقوط و یک پرتاب هیجان انگیز. از ارتفاع 15 متر شیرجه میزنید و سپس حدود 8 متر به جلو پرتاب می شوید. 

سرسره مار پیتون:

سرسره ای شبیه مار پیتون و پر از پیچ و خم این سرسره دو نفره است و باید همراه داشته باشید.

 قد: حداقل 1.1 متر

سرسره وو'ووزلا:

آماده باشید چون این سرسره شما را به دنیای هیجان پرت می کند. شجاعت به خرج دهید و از بالای برجی 11 طبقه بپرید، حالا وارد آبراهی تو در تو که شبیه رودخانه های خروشان است می شوید، بعد از آن سقوطی مستقیم به داخل سرسره قیفی که در دنیا بزرگترین محسوب می شود خواهید داشت و حالا هیولا وو'ووزلا شما را می بلعد. این سرسره را بیشتر به افرادی که تحمل اوج هیجان را دارند پیشنهاد می کنیم.

 قد: حداقل 1.1 متر

سرسره کودک زیمباوه کوچک:

کوچک و مختص کودکان. در این سرسره کودکان با جنگجوهای ماسائی وارد یک نبرد کودکان می شوند.

 قد: حداقل 1.1 متر

سینما واترپلکس 5 بعدی

آیا سرسره سواریِ سینمایی و 5 بعدی را تا به حال تجربه کردید؟ سفری مجازی و پر هیجان. در این بازی علاوه بر تصاویر و پاشیدن آب روی شما،  باد، مه، غبار، افشانه های آب، جت آبی، نور، لیزر، تصاویر سه بعدی، صدا و حرکت و سینما 5 بعدی هم وجود دارد.

 قد: حداقل 1.1 متر

ساحل موج دار:

وارد بخشی هیجان انگیز و سرگرم کننده می شوید که تعجب می کنید اگر بگوییم دست ساز است. بخش ساحلی سان وی لاگون انقدر طبیعی و زیبا شبیه سازی شده که کمتر کسی گمان میبرد که این بخش توسط انسان ها ساخته شده باشد. جایی که شاید دوست داشته باشید ساعاتی را در آن سپری کنید. آفتاب گرفتن کنار ساحل آن و استفاده از نور آفتاب یا بازی در آب و ماجراجویی و یا بازی های ساحلی هرچه که انتظارش را از یک ساحل طبیعی داشته باشید اینجا فراهم است. اگر جسور باشید و کمی شجاعت هم به آن اضافه کنید خوب است شبیه ساز موج مالزی، فلو رایدر را هم تجربه کنید و توانایی خود در موج سواری را محک بزنید.

 این بخش حدود 13,000 متر مربع از پارک  را به خود اختصاص داده و شبیه ساز موج آن، موج هایی به بلندی 8 متر دارد. پس چه مبتدی باشید و چه حرفه ای این شبیه ساز پاسخگوی سطح مهارت شما خواهد بود.

 قد برای موج سواری: حداقل 1.4 متر

بخشهای مختلف پارک سان وی لاگون مالزی (قسمت 2)Reviewed by yegane on Dec 25Rating: 3.0بخشهای مختلف پارک سان وی لاگون مالزی قسمت 2پیش تر کمی درباره تور مالزی و بازدید از پارک موضوعی سان وی لاگون صحبت کردیم. اگر می خواهید بیشتر درباره این جاذبه گردشگری بدانید با اول تور همراه باشید. اینبار یک یک بخش های این جاذبه تفریحی را با هم می گردیم و با آن ها بیشتر آشنا می شویم:

پیش تر کمی درباره تور مالزی و بازدید از پارک موضوعی سان وی لاگون صحبت کردیم. اگر می خواهید بیشتر درباره این جاذبه گردشگری بدانید با اول تور همراه باشید. اینبار یک یک بخش های این جاذبه تفریحی را با هم می گردیم و با آن ها بیشتر آشنا می شویم:

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی