فستیوال های معروف آمریکا (قسمت 3)

فستیوال های معروف آمریکا (قسمت 3)

تور آمریکا

فستیوال های آمریکا

فستیوال های معروف آمریکا:

(قسمت 3)

اگر علاقمندید یک تور ارزان خارجی را تجربه کنید این مطلب در اول تور را دنبال کنید. اینبار پیشنهاد ما تور آمریکا و دیدن جاذبه های آن است. در این بخش با مهم ترین فستیوال های این کشور آشنا خواهید شد:

کانتیکت:

اگر طرفدار صدف و غذاهای تهیه شده از این آبزی دریایی هستید پس در هنگام فستیوال   Milfordخود را به کانتیکت برسانید. هر سال فستیوال صدف در این ایالت با شور و هیاهوی زیادی برگزار می شود. تمام اهالی کانتیکت و بخصوص کسانی که در کنار دریا زندگی می کنند و به صدف علاقه زیادی دارند در این فستیوال حاضر می شوند و از خوردن انواع صدف لذت می برند.

در این  فستیوال ۳۰ هزار صدف صید و در طول فستیوال بین حاضرین تقسیم و سرو می شود.

 

ایالت دلاور:

 در اکتبر هر سال در ایالت دلاور شاهد یک فستیوال بسیار بزرگ و باشکوه خواهید بود با حضور میوه ای شیرین و محبوب دنیا یعنی سیب. ایالت دلاور باغات سیب فراوانی دارد و یکی از تولید کنندگان اصلی سیب در کشور آمریکا محسوب می شود و این طبیعیست که جشنی بزرگ برای این محصول تدارک ببینند. هر چیزی که در این فستیوال طبخ و سرو شود از سیب تهیه می شود. انواع صبحانه، ناهار، عصرانه، دسر و ... فقط و فقط با سیب.

اگر علاقمند به سیب هستید پیشنهاد می کنیم حتما در این فستیوال شرکت کنید. علاوه بر خوراکی های تهیه شده از سیب در این فستیوال می توانید بصورت جعبه ای سیب هم خریداری کنید.

واشنگتن:

جشنواره ای خوش رنگ و بو در واشنگتن که از ماه آپریل تا اکتبر حال و هوای شهر را تغییر می دهد. در خیلی از خیابان های واشنگتن بیش از ۲۰ وَن حصور دارند که انواع خوراکی را به مردم عرضه می کنند.

در این فستیوال علاوه بر طبخ و سرو خوراکی های خوشمزه و هوس انگیز می توانید اجرای موسیقی شاد و زنده را هم در خیابان ها تماشا کنید و لذت ببرید.

فلوریدا:

در ۴ جولای هر سال فلوریدا فستیوالی به نام Key Lime را شاهد است. فستیوالی با انواع پای و دسر که در اغلب این خوراکی ها از لیمو ترش سبز هم استفاده می کنند.

می توانید در این فستیوال پرشور و هیجان شرکت کنید و از خوردن انوع پای لذت ببرید بخصوص اگر علاقمند به لیمو باشید این خوراکی ها بسیار دلچسب خواهند بود برایتان.

 در این فستیوال علاوه بر خوردن پای مردم می توانند از نواختن موسیقی و شرکت در مسابقاتی همچون پای خوردن و ... شرکت کنند و لذت ببرند. جالب است بدانید که فلوریدا یکی از ایالت هایی است که لیمو در سطح وسیع در آن کشت می شود.

جورجیا:

فستیوالی بسیار خوشمزه و خاص تنها در جوریا هر سال در ماه ژوئن برگزار می شود با نام فستیوال هلو.

کاملا مشخص است که از هلو در طبخ غذا، دسر و ... استفاده خواهد شد. در این ماه اهالی یک دسر ۵ تا ۱۱ فوتی تهیه می کنند که حدود ۷۵ گالن هلوی تازه برای آماده کردن نیاز دارد.

 این فستیوال در دو شهر Fort Valley و Byron برگزار خواهد شد.

فستیوال های معروف آمریکا (قسمت 3)Reviewed by Yegane on Dec 9Rating: 3.0فستیوال های معروف آمریکا قسمت سوماگر علاقمندید یک تور ارزان خارجی را تجربه کنید این مطلب در اول تور را دنبال کنید. اینبار پیشنهاد ما تور آمریکا و دیدن جاذبه های آن است. در این بخش با مهم ترین فستیوال های این کشور آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید یک تور ارزان خارجی را تجربه کنید این مطلب در اول تور را دنبال کنید. اینبار پیشنهاد ما تور آمریکا و دیدن جاذبه های آن است. در این بخش با مهم ترین فستیوال های این کشور آشنا خواهید شد.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی