جاذبه ها و تفریحات پارک قیطریه

جاذبه ها و تفریحات پارک قیطریه

بهترین جاذبه ها و تفریحات پارک قیطریه

جاذبه ها و تفریحات پارک قیطریه

جاذبه ها و تفریحات پارک قیطریه

پیک نیک،‌ پیاده روی و عکاسی:

 برای پیک نیک که به هزینه زیادی احتیاج نیست فقط باید، مقداری خوردنی و تنقلات، یک زیر انداز، لوازم بازی و تفریح یا کتابی بردارید و با اعصای خانواده و یا دوستانتان به طرف پارک قیطریه حرکت کنید. آلاچیق های زیادی در تمام این بوستان فراهم شده اند که اگر بخواهید می توانید در یکی از آن ها سفره پیک نیکتان را بچینید و از دیدن و بودن در دل  طبیعت و کنار عزیزان نهایت استفاده را بکنید.

 ولی همه زمان فراغت خود را برای استراحت و خوراکی خوردن تلف نکنید. تونل های درختی و مسیرهای سنگفرش پارک انقدر دیدنی و مفرح است که لازم است مدتی را مشغول پیاده روی شوید و از هوای آزاد آن لدت ببرید.

 در کنار همه این زیبایی ها چنانچه در عکاسی هم مقداری حرفه ای باشید و یا اگر از عکاسی از طبیعت و بودن در بین مردم خوشتان بیاید، عکس گرفتن در بوستان قیطریه را پیشنهاد می کنیم. در هر فصلی پارک قیطریه دیدنی های زیادی دارد که می توان از آن ها عکس های بسیار خوبی به ثبت رساند.

شکم گردی در پارک قیطریه:

  این پارک فقط چند غرفه، یک کافی شاپ و دکه اغذیه فروشی دارد؛ ولی اطراف این پارک رستوران ها، کافه ها و فست فودهای بسیار خوبی واقع شده است که از آن ها به شکل بیرون بر خوراکی تهیه کنید و در محیط دلباز پارک میل نمایید. در ضمن خوردنی ها و تنقلاتی مثل لبو، بلال کبابی و باقالی پخته هم در فصل زمستان و آلوچه، زغال اخته و چاغالی بادام در تابستان از تنقلاتی هستند که در  این پارک و سایر جاذبه های تفریحی تهران بسیار مورد علاقه هستند و مشتریان زیادی دارد.

خرید در بازارچه فرهنگسرای ملل:

  در بازدیدتان از پارک حتما سری به بازارچه فرهنگسرای ملل هم بزنید. در این بازارچه انواع و اقسام خوراکی و شیرینی و ترشی محلی مناطق مختلف ایران ، صنایع دستی و آثار هنری بفروش می رسد. درصمن محصولاتی مثل دستبند، زیورآلات، کیف و مانتوهایی که توسط هنرمندان به صورت دستی ساخته شده اند نیز عرضه می شوند.

حال و هوای خوش پارک قیطریه:

 از هرچه بگذرید گردش در این پارک لطف خود را دارد و بخشی از بازدیدتان خواهد بود. گل کاری های متنوع و دیدنی، درختان بلند قامت پارک، آبنماهای زیبا و استخر مرکزی بوستان و راه های پیچ در پیچ و منحنی جاده های این پارک، صدای پرندگان تمامی این ها خاطراتی خوش از گردش در پارک قیطریه را برای شما رقم خواهد زد.

درضمن در کنار تمام این زیبایی ها و جاذبه ها در پارک قیطریه غذا دادن به گربه هایی که در این پارک زندگی می کنند مرسوم است. چنانچه شما هم بخواهید می توانید خوراکی همراه داشته باشید و به این موجودات دوست داشتنی غذا بدهید.

زمین بازی کودکان و اسکیت سواری:

  در این پارک به فکر تفریح و سرگرمی بچه ها هم بوده اند. یک زمین بازی در این بوستان برای بچه ها در نظر گرفته شده تا خردسالان هم بتوانند ساعات خوشی را در پارک قیطریه سپری کنند. 

یکی از سرگرمی های دیگری که در پارک قیطریه برای نوجوانان و کودکان فراهم شده زمین اسکیت است. این مزیت در کمتر پارکی در تهران وجود دارد و می تواند به عنوان نقطه قوت این پارک محسوب شود.

جاذبه ها و تفریحات پارک قیطریهReviewed by اول تور on Oct 1Rating: 4.5جاذبه ها و تفریحات پارک قیطریهمعرفی بهترین جاذبه ها و تفریحات پارک قیطریه در یک تور ارزان یکروزه تهرانگردی . 

معرفی بهترین جاذبه ها و تفریحات پارک قیطریه در یک تور ارزان یکروزه تهرانگردی .

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی