مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

معرفی مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ترکیه:

 

زورلو سنتر (زرلو سنتر) جزو مجتمع هاب تجاری لوکس و مدرن قسمت اروپایی نشین استانبول محسوب می شود و از محبوبیت بسیاری برخوردار  است. در این مرکز خرید حدود 205 فروشگاه متنوع در متراژی نزدیک به 105,000 متر مربع مشغول به فعالیت هستند.

در مرکز خرید زورلو سنتر انواع برندهای معروف و درجه یک جهان، مثل شعبه مکعبی و نمادین اپل استور، مارک های تجاری معروف دنیا در زمینه های جواهرات، پوشاک، کیف و کفش، وسایل بازی و ... فعالیت دارند مشغول به کار هستند و مراجعان می توانند از تمامی آن ها بهرمند شوند. از نکات جالب درمورد زورلو سنتر این است که شعبه چندین برند معتبر جهانی در زورلو سنتر، مثل اپل استور، اولین شعبه این هستند که این برندها در کشور ترکیه افتتاح کرده اند. بنابراین چیزی نقطه قوت این مجتمع تجاری محسوب می شود وجود رستوران ها و شعب لوکس و گرانقیمت برندهای معتبر است.

همانطور که گفته شده زورلو سنتر، هم مثل رقبای تجاری خود به امکانات و خدمات رفاهی مشتریان بسیار اهمیت می دهد و همواره سعی در ارتقای آن ها دارد. از جمله خدمات این مجتمع می توان به امکانات تفریحی، کافه های معتبر، سالن سینما و رستوران های لوکس اشاره کرد.

علاوه بر این که در این مجتمع تجاری انواع برندها فروشگاه های عرضه کالاها و خدمات خاص خود را دارند. این مرکز کاربری دیگری هم دارد: چندین مجتمع مسکونی، دفاتر کاری، سالن نمایش و هتل پنج ستاره هم در این مجتمع واقع شده اند.

 زورلو سنتر دارای 5 طبقه است و هر طبقه اسمی خاص دارد. طبقه 3- که به پارکینگ اختصاص داده شده، طبقه 2-: طبقه مترو | طبقه 1-: طبقه بسفر | طبقه همکف یا طبقه میدان و در آخر طبقه اول یا طبقه پل یا بوگاز.

معماری:

این مجتمع در حقیقت ساختمانی چند کاربردی است که به جز مرکز خرید، در آن سه بخش میدان عمومی، ساختمان های مسکونی و دفاتر اداری هم مشعول به فعالیت هستند. این مجتمع یک بنای واحد نیست و از پنج بنای مجزای 4 طبقه شکل گرفته و هر بنایش به یکی از قسمت های مسکونی، تجاری و دفتری ارتباط دارد. طراحی بنای زورلو سنتر را مهندسینی مثل امره آرولات و تابانلیوگلو برعهده داشتند و افتتاح آن تا سال 2013 به طول انجامید.

این سازه برگرفته از میدان شهرهای کهن است و براساس خطوط هندسی ساخته شده است که آسمان را در بین خود محاصره می کند و فضای سبز بزرگی را هم در خود جای داده. 

 یکی از زیبایی های این مرکز خرید که در طراحیش نقش بسزایی داشته، استفاده از انواع گیاهان است که یک مجموعه حدودا 200 گونه ای را تشکیل می دهند، البته 68 نوع درخت هم در این مجتمع کاشته شده است. جالب است بدانید که حدود 20 میلیون دلار (حدود 90 میلیارد تومان!) هزینه شده تا این فضای سبز بوجود آید. 

وسعت این مجتمع تجاری بزرگ حدود 105 هزار متر مربع است که 10 هزار متر مربع آن به فضای داخلی زورلو تعلق دارد و  وسعت صحن دوم هم حدود 12 هزار متر مربع تخمین زده شده.

این مجتمع دقیقا در تقاطع بخش اروپایی استانبول با پل بسفر جای دارد و به خیابان لونت، این مرکزِ تجاریِ استانبول ختم می شود. 

 

 

مرکز خرید زورلو سنتر استانبولReviewed by اول تور on Jul 2Rating: 4.5مرکز خرید زورلو سنتر استانبولمرکز خرید زورلو سنتر استانبول  جزو مجتمع هاب تجاری لوکس و مدرن قسمت اروپایی نشین استانبول محسوب می شود و از محبوبیت بسیاری برخوردار  است.

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول  جزو مجتمع هاب تجاری لوکس و مدرن قسمت اروپایی نشین استانبول محسوب می شود و از محبوبیت بسیاری برخوردار  است.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی