دیدنیهای بازار شناور پاتایا تایلند

دیدنیهای بازار شناور پاتایا تایلند

بهترین دیدنیهای بازار شناور پاتایا تایلند

دیدنیهای بازار شناور پاتایا تایلند

جاذبه های دیدنی بازار شناور پاتایا

 

دهکده تا فلکویز:

به هر کشور و منطقه ای که سفر کنید، فرصتی می یابید که با آداب و رسوم و فرهنگ و تاریخ آن سرزمین آشنا شوید. با مطالعه و دیدن فرهنگ اهالی آن منطقه می توانید با مردم خیلی بهتر و آسان تر ارتباط برقرار کنید در ضمن اینگونه از سفر و زیبایی های آن بیشتر لذت خواهید برد.

روستا یا دهکده تای فلکویز در بازار شناور پاتایا، مکانی است که این مسئله را برای شما و دیگر گردشگران راحتتر می کند و به راحتی می توانید درمورد تاریخ و فرهنگ مردم تایلند بخصوص پاتایا اطلاعات جمع آوری کنید. با گردش در این بازار خواهید فهمید که مردم پیشین تایلند چگونه زندگی می کردند و با سبک زندگی این مردم را از نزدیک خواهید دید. این دهکده زیبا تنها برای شناخت فرهنگ مردم نیست مقداری که در این دهکده به گشت و گذار بپردازید می توانید نحوه تهیه لباس و پارچه، تولید محصولات خوراکی، ماساژ تایلندی و مشاغل مردم آشنا شوید.

 به غیر از این موارد، در دهکده تای فلکویز چندین جاذبه و بخش دیگر به چشم می خورد که عبارت اند از: نمایش میمون ها، ماساژ تایلندی، نمایش بافت ابریشم. در ادامه با این موارد بیش تر آشنا می شوید.

قفس پرندگان:

 یکی از دیدنی های زیبایی که هنگام گردش و خرید در این بازار بزرگ خواهید دید، قفسی بزرگ است که تعدادی از پرندگان در آن زندگی می کنند. این اجازه را دارید که درون قفس بروید و حتی می توانید به پرندها دانه و خوراکی هم بدهید البته بیشتر میوه میخورند. پرنده ها کاملا رام هستند و با دیدن انسان ها برای گرفتن میوه و غذا روی شانه و دست هایشان می نشینند. در ضمن می توانید هرچندتا عکس که بخواهید با آن ها بگیرید.

هزینه: برای ورود به قفس و خرید خوراکی و میوه برای پرندگان روی هم باید حدودا 100 بات تایلند یا 122 هزار تومان پرداخت کنید.

مسیر دسترسی به قفس پرندگان: این قفس دقیقا در کنار برج جنوبی زیپلاین واقع شده و تنها راه دسترسی به آن بوسیله قایق سواری است.

نمایش میمون ها:

این اجرای سرگرم کننده را گروه بسیار مشهور پراکیت سیتپاراکان اجرا می کنند و لحظات بسیار هیجان انگیز را برایتان رقم میزنند. هنگامی که نمایش این حیوانات دوست داشتنی را تماشا کنید متوجه می شوید که این میمون ها بسیار زیرک، بازیگوش و باهوش هستند.

این گروه میمون پراکیت در خیلی از فیلم های سینمایی ایفای نقش کرده اند و شهرت و استعداد فوق العاده ای دارند که در تمام دنیا زبانزد است.

 این میمون بازیگوش با همکاری هم بازیش حرکات و نمایش های بسیار جالب را اجرا می کنند؛ به عنوان مثال از داخل حلقه آتش عبور می کنند بدون اینکه اتفاق رخ دهد. از ویژگی های خاص آن ها این است که می توانند معماهای راحت را حل کنند.

شروع نمایش: هر روز ۶ میمون های بانمک بازار شناور پاتایا، ۶ اجرای فوق العاده سرگرم کننده را اجرا می کنند.

بلیت: برای اینکه بتوانید اجرای میمون ها را ببینید باید یک بلیط جداگانه برای نمایش تهیه کنید یا می توانید یک بلیط به همراه بلیط تور قایق سواری بگیرید. اگر فقط بلیط نمایش را بگیرید باید 100 بات بپردازید.

 

دیدنیهای بازار شناور پاتایا تایلندReviewed by اول تور on May 27Rating: 4.0دیدنیهای بازار شناور پاتایا تایلندبهترین دیدنیهای بازار شناور پاتایا تایلند مانند دهکده تا فلکویز ، قفس پرندگان ، نمایش میمون ها و ...

بهترین دیدنیهای بازار شناور پاتایا تایلند مانند دهکده تا فلکویز ، قفس پرندگان ، نمایش میمون ها و …

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی