تجربه چشیدن غذاهای ملل در وین

تجربه چشیدن غذاهای ملل در وین

تور اتریش

غذاهای وین

تجربه چشیدن غذاهای ملل در وین:

غذای ملل در وین:

چنانچه علاقمندید که در وین غذاهای و دسرهای کشورهای دیگر را امتحان کنید، بهترین راه این است که به محله های داخل گورتل بروید؛ محلی که سال ها سبک های متفاوت آشپزی را به مردم وین معرفی کرده و انواع غذاهای ایرانی،چینی،ژاپنی،ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی و غذاهای اتریشی در آشپزخانه هایش طبخ و سرو می شود.

ناشمارکت، بازار اصلی مواد غذایی وین،داخل همین منطقه است و بسیاری از رستوران ها را در این محله خواهید دید؛ آن قدر تنوع زیاد است که انتخاب برایتان سخت میشود. سامر استیج در ساحل رود دانوب بخش دیگری از این منطقه است که تابستان ها رستوران ها و غرفه های غذایی اش یکی از شلوغترین مکانهای وین هستند. این رستوران ها غالبا از ساعت ٥ عصر تا ١بعد از نیمه شب فعالیت دارند و می توانید با خط U4 مترو به این محله سفر کنید.

تجربه چشیدن غذاهای ملل در وینReviewed by Yeganeh on Jul 20Rating: 3.0تجربه چشیدن غذاهای ملل در ویناگر مایلید در تور اتریش ضمن دیدن جاذبه های اتریش تور وین را نیز تجربه کنید و غذاهای وین را امتحان کنید برای تجربه تور ارزان اتریش این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور اتریش ضمن دیدن جاذبه های اتریش تور وین را نیز تجربه کنید و غذاهای وین را امتحان کنید برای تجربه تور ارزان اتریش این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی