تفریحات آکواریوم بزرگ استانبول (۱)

تفریحات آکواریوم بزرگ استانبول (۱)

آکواریوم بزرگ استانبول

تفریحات آکواریوم بزرگ استانبول (قسمت اول)

تفریحات آکواریوم بزرگ استانبول (قسمت اول)

از دیدنی های استانبول در کشور ترکیه که در تور ترکیه می توانیم به آن اشاره کنیم آکواریوم بزرگ استانبول است. 

   همانگونه که پیش تر گفتیم آکواریوم ستانبول بخش های بسیاری را در برگرفته که در آن ها با شمار بسیار بالایی از موجودات آشنا می شوید، اما در کنار این بخش ها، تفریحات و سرگرمی های زیادی هم برای بازدیدکنندگان فراهم شده که بد نیست توضیح مختصری درموردشان بدهیم:
هزارتوی آینه
   حتما برای چندباری در طول زندگی و بخصوص دوران کودکی از هزارتوهای مرموز و اسرار آمیز داستان هایی شنیده اید و یا خوانده اید، شخصیت های کارتونی که به داخل هزارتویی ترسناک وارد می شدند و ما منتظر بودیم تا آن ها با پشت سرگذاشتن مسیر سریعتر از آن شرایط و مسیر ترسناک بیرون آیند. چنانچه به این شرایط هیجان انگیز و ماجراهای مختلف آن علاقه دارید، باید حتما به هزارتوی آینه آکواریوم استانبول سری بزنید. چیزی که هزارتوی این آکواریوم را از سایر هزارتوها متمایز می کند، وجود آینه های بسیار زیادیست که در آن نصب شده تا حاضرین را بیش از پیش گمراه کند و خیلی سخت بتوانند از آن خارج شوند.
هزینه: ۷ لیر ترکیه (معادل ۱۵,۱۰۶ تومان)
برای بازدید از این هزارتو می توانید بصورت آنلاین بلیت تهیه کنید و یا حضوری در همانجا بلیط بخرید. 
شبیه ساز هلیکوپتر سواری
   یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز آکواریوم استانبول که می توانید در بازدیدتان از آکواریوم از آن بهره مند شوید استفاده از شبیه ساز هلیکوپتر است. این تفریح به اینصورت است که، شما در یک شبیه ساز سوار هلیکوپتر می شوید و گردشی مجازی بر فراز شهر استانبول را تجربه خواهید کرد. درضمن در کنار این گردش هوایی شما این فرصت را دارید که در طول زمان هم، سفر کنید و مهم ترین آثار ترکیه را مثل بخش های باستانی اِفِسوس، نمرود، آسپندوس و ... را از نزدیک مشاهده کنید.  این شبیه ساز در حقیقت یک سینمای ۵ بعدی با گنجایش ۱۵ نفره است که در آن از افکت هایی همچون باد و آب هم استفاده شده است. در مجموع ۷ فیلم مختلف در این سالن کوچک به نمایش گذاشته می شود.
   برای استفاده از این بخش می توانید بلیت این شبیه ساز را در کنار بلیت ورودی و سایر خدمات، با قیمت پایین تری بگیرید چون در سایت آکواریوم درمورد هزینه آن اشاره ای نشده است.
غذا دادن به ماهی ها
   از تفریحات جالبی که در آکواریوم استانبول برای بازدیدکنندگان فراهم شده، دیدن غذا خوردن ماهی ها و آبزیان دیگریست که در مجموعه زندگی می کنند. برای این که بتوانید غذاخوردن ماهی ها را ببینید باید تا ساعت ۱۵ در مجموعه حضور داشته باشید. در این ساعت مسئولین آکواریوم، تغذیه ماهی ها را در قسمت غربی اقیانوس اطلس، به آن ها می دهند.
   چنانچه دوست دارید غذا خوردن کوسه های بزرگ و کوچک آکواریوم را مشاهده کنید، در ساعت ۱۱ صبح در محل مخزن اصلی حاضر باشید تا غذا دادن به کوسه ها را از نزدیک ببینید. توجه کنید که این برنامه روزانه، در روزهای دوشنبه اجرا نخواهد شد. اگر می خواهید غذا خوردن دیرینه سوسمارها  را در قسمت آمازون ببینید باید شنبه ها در آکواریوم حاضر باشید و ساعت ۱۶ در محل جنگل های بارانی باشید.
   برای دیدن غذا خوردن کوسه های خاکستری و تیز دندان آکواریوم و اینکه آن ها چطور غذای خود را شکار می کنند، باید ساعت ۱۴ چهار شنبه ها و یک شنبه ها در آکواریوم استانبول در محل غربی اقیانوس اطلس حضور داشته باشید.

تفریحات آکواریوم بزرگ استانبول (۱)Reviewed by اول تور on Nov 11Rating: 2.5تفریحات آکواریوم بزرگ استانبول (قسمت اول)آکواریوم بزرگ استانبول علاوه بر اینکه بزرگترین مجموعه گونه های جانوری را در خود دارد دارای انواع مختلف تفریحات نیز است. در این مطلب برخی از این تفریحات را معرفی می کنیم.

آکواریوم بزرگ آکواریوم بزرگ استانبول علاوه بر اینکه بزرگترین مجموعه گونه های جانوری را در خود دارد دارای انواع مختلف تفریحات نیز است.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی