رستوران تئاتر والت دیزنی

رستوران تئاتر والت دیزنی

تور آمریکا

رستوران والت دیزنی فلوریدا

رستوران تئاتر والت دیزنی:

رستوران والت دیزنی:

اینبار به رستورانی خواهیم رفت که تلفیقی از رستوران و نمایش است. رستوران تئاتر ساینس فیکشن، شمایلی کاملا متفاوت با سایر رستوران هایی دارد که تا بحال دیده اید. اینجا شما ناهار خود را داخل ماشین ها میل می کنید و حین آن می توانید فیلم های کلاسیک هم ببینید. رستوران ساینس فیکشن را در دنیای والت دیزنی پیدا خواهید کرد. این  رستوران در سال ۱۹۹۱ ساخته شده.

در واقع این رستوران الهام گرفته شده از تئاترهای ماشینی مرسوم در دهه ۱۹۵۰ است. خودروهای کروکی این رستوران و پیشخدمت های اسکیت به پا از جمله خصوصیات منحصربفرد این رستوران است، غذا برای شما داخل ماشین سرو می شود. صفحه نمایش بزرگی نیز  مقابل شماست و قسمت هایی از فیلم های دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ هالیوود را نشانتان می دهد.

تمام فیلم های رستوران ساینس فیکشن موضوع علمی-تخیلی دارند. گاهی هم می توانید فیلم هایی از ژانر ترسناک، هیولایی، انیمیشن، مستند دروغین و فیلم های خبری و ... ببینید.این نمایش ۴۷ دقیقه زمان  می برد.

 رستوران ساینس فیکشن به همراه ۱۹ دنیای والت دیزنی دیگر در جشن بیستمین سالگرد مجموعه های والت دیزنی فعالیت خود را آغاز کردند. این رستوران در سال اول فعالیت خود ۲۲۰۰ نفر را به مجذوب خود کرد و به عنوان رستوران دنیای والت دیزنی شهرت یافت. کم کم رستوران تئاتر ساینس فیکشن نامش در رسانه ها هم برده شد.

شکل و شمایل رستوران تئاتر ساینس فیکشن:

ورودی رستوران ظاهری شبیه به باجه بلیت فروشی سینما دارد. تمام میهمانان از این قسمت عبور می کنند و به طرف میز خود راهنمایی می شوند. گفتیم که تمام میزهای رستوران به صورت ماشین های کروکی دهه ۱۹۵۰ طراحی شده اند که در نوع خود بسیار جالب هستند. طراحی این خودروها توسط مسئول تصویرسازی والت دیزنی با استفاده از کروم و فایبرگلاس صورت گرفته. حتی پلاک ماشین ها مربوط به سال ۱۹۵۵ است و هر ماشین بلندگو پخش صدای فیلم دارد. ابتدای فعالیت رستوران تمام ماشین ها ظرفیت ۶ نفره داشتند، ولی حالا میزها ۴ نفره شده اند.

وقتی پشت میز مورد نظرتان قرار گرفتید اگر سرتان را بالا بگیرید سقف پر ستاره سالن شما را به وجد خواهد آورد. در اطراف سقف نیز تصاویری ۳۶۰ درجه از مناظر کالیفرنیا را می بینید. پشت غذاخوری یک ساندویچ وجود دارد که در آشپزخانه را مخفی کرده.

اگر رستوران تکمیل شده باشد شما را به بخش انتهایی رستوران تئاتر ساینس فیکشن راهنمایی می کنند و در آنجا می توانید یکی از ۶ میز پیک نیک را انتخاب کنید. البته اگر از خیر نشستن در ماشین های کروک بگذرید. اگر از قبل جا رزرو کنید  این اتفاق نمی افتد و در بدو ورود به طرف میزهای ماشینی هدایت خواهید شد. این رستوران ظرفیت ۲۶۰ نفره دارد.

درمورد پیشخدمت های عجیب این رستوران هم گفتیم که برخی اسکیت به پا سفارش می گیرند و بعضی نیز به صورت کارآگاه مخفی ظاهر خواهند شد.

این رستوران حدود ۷۸۰ متر مربع مساحت دارد. فضای داخلی آن تاریک است، البته شما اطرافتان را می بینید.

 حین صرف غذا کلیپ هایی از فیلم های فرانکشتین با هیولای فضایی ملاقات می کند، شهاب مذاب (علمی-تخیلی و ترسناک)، نوجوانانی از فضا، حمله آدم فضایی ها و ... پخش می شود. آخرهفته ها بخش هایی از فیلم جنگ ستارگان را است و صبحانه کهکشانی پخش می شود.

رستوران تئاتر والت دیزنیReviewed by Yeganeh on Apr 13Rating: 3.0رستوران تئاتر والت دیزنیاگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید و با کشورهای دیگر و فرهنگ و آداب و رسومشان نیز آشنا شوید، پیشنهاد اول تور تور آمریکا و دیدن جاذبه های این کشور است.

اگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید و با کشورهای دیگر و فرهنگ و آداب و رسومشان نیز آشنا شوید، پیشنهاد اول تور تور آمریکا و دیدن جاذبه های این کشور است.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی