باغ گل کارلس بد

باغ گل کارلس بد

تور آمریکا

باغ گل کارلس بد

باغ گل کارلس بد:

باغ گل کارلس بد:

کارلس بد از شهرهای شهرستان سن دیگو است و در ایالت کالیفرنیا جای دارد، مزرعه ی زیبا و بزرگ گل کارلس بد نیز در این شهر است و آوازه ای بلند برای این شهر بهن زده که در فصل بهار پر از حضور گردشگران می شود.

باغ گل کارلس بد حدود ۵۰ جریب مساحت دارد. اگر در فصل بهار به این باغ بروید خاطره ای خوش و به یادماندنی را برای خود رقم خواهید زد. تفریح و شادی و آرامش چیزیست که باغ گل کارلس بد به میهمانان خود هدیه می دهد.

کارلس بد علاوه بر مناظر باغ های پر گل دقیقا مشرف به کوه و اقیانوس آرام است.

دمای شهر کارلس معتدل است و بیشتر سال دمایی مابین ۱۲ تا ۲۰ درجه ی سانتی گراد را تجربه می کند که در این حالت بستری عالی برای پرورش گل و گیاهان خواهد بود.

 گردشگران زیادی از باغ کارلس بد در سفرشان به کالیفرنیا دیدن می کنند. این باغ امکاناتی همچون انواع جشنواره ها، کلاس های آموزشی و فروشگاه خرید سوغات برای توریست ها و گردشگران فراهم کرده.

 رز، ارکیده، شکوفه های نخود شیرین، گل اطلسی و بنت قونسول، اطلسی قرمز، سفید و آبی از محبوب ترین و زیباترین گل های این باغ بشمار می روند. جالب است بدانید ۱۷۰ گونه رز آمریکایی از سال ۱۹۴۰ تا به حال در مزرعه کارلس بد کاشت و پرورش داده شده.

ممکن است زندگی کردن در فضای شهری هیچوقت این امکان را به شما ندهد که به امور کشاورزی و رسیدگی به گل و گیاهان بپردازید ولی کارلس بد این امکان را فراهم کرده تا در کنار فرزندانتان با تراکتور نخود دِرو کنید. در ادامه بیشتر با امکانات و جاذبه های این باغ بزرگ آشنا خواهید شد.

بازدید از باغ گل کارلس بد:

 نخستین بار شخصی به اسم لوتر گرو (Luther Gage) در سال ۱۹۲۰ گل کاری و کاشت گونه های لاله را در این منطقه  آغاز کرد و بعد از بازه زمانی مزارع کوچک سیفی و سبزی کاری نیز در کنارشان رونق یافتند. او برای کسب و کار و کشاورزی خود نام  Tecolote را انتخاب کرد و خیلی زود به شهرت رسید. حالا چندین سال است که تپه های سن دیگو زیبایی های فصل بهار را به علاقمندان خود عرضه می کنند.

این باغ ۸۵ ساله در تپه ی شمالی شهرستان سن دیگو ساخته شده و حالا مرکز فوق العاده ای برای گردشگران محسوب می شود. در حال حاضر باغ کارلس بد بخشی از میراث فرهنگی کالیفرنیا است و در بهار خیلی از مردم آمریکایی برای لذت بردن  از زیبایی هایش به طرفش روانه می شوند.

شما هم این امکان را دارید که در گروه های ۲۰ نفری یا بیشتر از باغ و دشت گل کارلس بد دیدن کنید. هنگام ورود شما را به گروه های مختلف تقسیم خواهند کرد. گردش در باغ کارلس بد با یک راهنما ۳۵ الی ۴۵ دقیقه زمان می برد.

درضمن می توانید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تراکتور سواری کنید. در این گردش شما امکان تماشای مناظر، تماشای فرایند کاشت تا برداشت گل ها، پیاده روی، نشستن روی نیمکت های رو به اقیانوس و خرید از فروشگاه سوغات را دارید.

باغ گل کارلس بدReviewed by Yeganeh on Jun 7Rating: 3.0باغ گل کارلس بداگر در تدارک سفر هستید و تور آمریکا انتخاب شماست در اول تور پیشنهادهای خوبی برای شما داریم که بتوانید یک تور خارجی و تور ارزان را در این کشور تجربه کنید.

اگر در تدارک سفر هستید و تور آمریکا انتخاب شماست در اول تور پیشنهادهای خوبی برای شما داریم که بتوانید یک تور خارجی و تور ارزان را در این کشور تجربه کنید.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی