اوساکا ژاپن

اوساکا ژاپن

تور ژاپن - اوساکا

اوساکا ژاپن

شهر اوساکا ژاپن

در سفر به کشور زیبای ژاپن، هرکدام از شهرهای این کشور دارای جاذبه‌های گردشگری متنوع و متفاوتی هستند که برخی از این جاذبه‌های گردشگری شهرت جهانی نیز دارند، از مهمترین و شناخته شده ترین شهرهای ژاپن بعد از توکیو و کیوتو، شهر اوساکا یا اوزاکا ژاپن است،در این مطلب با اول تور همراه باشید تا شهر زیبای اوساکای ژاپن را به شما عزیزان بیشتر معرفی کنیم.

این شهر روی جزیره‌ی هونشو و قلب منطقه‌ی کانسای قرار دارد. از نظر تاریخی این شهر را آشپزخانه‌ی ملت می‌نامند. شهر اوساکا با داشتن گذشته‌ای جالب و تلاش چشمگیر مردم برای بازسازی‌اش مزه‌ی واقعی زندگی را به ساکنانش می‌چشاند. اوساکا ترکیبی از فرهنگ سنتی و مدرن را در سرتاسر شهر به نمایش می‌گذارد. این شهر پر از پارک‌های تفریحی، معابد، زیارتگاه، موزه، فضاهای سبز شهری و مراکز خرید است که همین موضوع آن را به شهری متنوع و بخصوص محبوب برای مسافران تبدیل می‌کند. اوساکا از کیوتو فاصله‌ی کمی دارد و از شهرهای پرجمعیت ژاپن نیز محسوب می‌شود. این شهر نسبت به کیوتو مدرن‌تر است، اما تفاوت‌های بسیاری هم با توکیو دارد. غذاهای اوساکا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. شهر اوساکا نه خیلی گران و نه ارزان است بنابراین می‌تواند مقصد مناسبی برای یک سفر خانوادگی باشد.

آب و هوای اوساکا

بهترین زمان برای سفر به اوساکا در فصل‌های بهار و یا پاییز است، زیرا دمای هوا در این فصول مطلوب و خنک و لطیف است. زمستان‌های این شهر معمولا سرد و تابستان‌ها هم طبق انتظار گرم هستند. در طول زمستان، دمای هوا بالای نقطه‌ی انجماد است و به ندرت بارش برف را در اوساکا مشاهده خواهید کرد. با این حال، مهم است یادتان باشد که وقتی در این موقع از سال به اوساکا سفر می‌کنید، ژاکت و لباس گرم به همراه داشته باشید. در فصل بهار دمای هوا تا اواسط ماه می هنوز هم مقداری سرد است. همزمان با افزایش دمای هوا در ماه جون، بارش باران هم در اواسط جولای آغاز می‌شود. بارش باران در طول تابستان با شدت بیشتری ادامه پیدا می‌کند و دمای هوا به بالاترین حد خود در این شهر می‌رسد که کمی تحمل آن سخت است.

اوساکا به لطف موقعیت مکانی مناسب و وجود راه‌های ارتباطی با نهرها و کانال‌های آبی که از روی آن‌ها، هزاران پل عبور می‌کند، شایستگی خود را برای گرفتن لقب ونیز شرق ثابت کرده است. اگرچه ریشه‌های پیدایش اوساکا به روزهای اول امپراطوری ژاپن باز می‌گردد، اما امروزه این شهر زیبا بدون شک، با داشتن افقی روشن، در زمینه معماری، از مدرن‌ترین شهرهای ژاپن به شمار می‌رود، همچنین وضعیت اوساکا در سطح بین‌المللی، به علت وجود مؤسسات فرهنگی، موزه‌های فوق‌العاده، گالری‌های هنری و مکان‌های تفریحی فوق مدرن چون تئاتر و سینما بهبود یافته است و باعث شده تا توریستهای بیشتری به این شهر توجه و علاقه نشان دهند.

اوساکا ژاپنReviewed by نویسنده تور on Nov 21Rating: 4.0اوساکا ژاپنآشنایی با بهترین شهرهای دیدنی ژاپن - اوساکا ژاپن - راهنمای تور ژاپن - تور ارزان ژاپن - تور اوساکا ژاپن

آشنایی با بهترین شهرهای دیدنی ژاپن – اوساکا ژاپن – راهنمای تور ژاپن – تور ارزان ژاپن – تور اوساکا ژاپن

1 دیدگاه

  1. saeed.asghari گفت:

    من به شهر اوساکا ژاپن برای کار رفتم و جای جالب و خوبیه .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی