مراکز خرید پاتایا

مراکز خرید پاتایا

تور تایلند - مراکز خرید پاتایا

مراکز خرید پاتایا

مراکز خرید پاتایا

شهر ساحلی پاتایا در کشور تایلند علاوه بر جاذبه‌های گردشگری و دارا بودن سواحل زیبا و تفریحات دریایی، به لحاظ برخورداری از مراکز خرید نیز دارای تنوع خوبی است. اگرچه این در زمینه تنوع مراکز خرید، پاتایا را نمی‌توان با مراکز خرید شهر بانکوک مقایسه کرد، ولی در این بازارها، فروشگاه‌ها، بازارچه‌های ساحلی و مراکز خرید پاتایا نیز می‌توان کلیه کالاهای مورد نیاز از سوغاتی‌های تایلند، پوشاک، غذا، لوازم الکترونیکی و حتی اقلام برندهای معروف را تهیه کرد. نکته جالب توجه این است که در مراکز پاتایا کالاها به قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌شوند و از این لحاظ پاتایا برای دوستداران خرید نیز یک مقصد مناسب به شمار می‌آید. در ادامه با اول تور همراه باشید تا تعدادی از مراکز خرید پاتایا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

مرکز خرید سنترال فستیوال

اگر در پاتایا فقط فرصت رفتن به یک مرکز خرید را داشته باشید، بهترین انتخاب همین‌ مرکز خرید فستیوال خواهد بود. سنترال فستیوال پاتایا با تعداد 300 فروشگاه، مشهورترین مرکز خرید پاتایا و البته بلندترین ساختمان در خط ساحلی این شهر است. آخر هفته‌ها توریست‌ها و همچنین بومیان پاتایا برای خرید از برندهای بین‌المللی زارا، نکست، کلوین کلین و برندهای محبوب دیگر به اینجا سرازیر می‌شوند. برندهای این مرکز خرید پر زرق و برق اکثراً شعبه‌های رسمی کمپانی‌های این برندها هستند و همین باعث شده سنترال فستیوال یک سر و گردن از خیلی مرکزخریدهای دیگر که لباس‌های تقلبی دارند، بالاتر باشد. برای خوردن خوارکی‌های خوشمزه هم در این مرکز خرید هم انتخاب‌های خوشمزه‌ای پیش روی شماست، از غذاهای تایلندی خوش‌عطر‌وبو تا فست‌فودهای زنجیره‌ای جهانی و رستوران‌های بین‌المللی. از خرید و غذا که بگذریم، سنترال فستیوال با نمای جذاب شیشه‌ای که دارد، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از خلیج پاتایا را در برابر دیدگان قرار می‌دهد. تجربه‌ی خرید همراه با پانورامای دریا چیزی است که تا مدت‌ها در خاطرتان خواهد ماند. این مرکز خرید در پاتایا هر روز از ساعت 11صبح تا 11 شب باز است.

مرکز خرید میموزا

میموزا فقط یک مراکز خرید نیست، بلکه یکی از دیدنی‌های هیجان‌انگیز شهر پاتایا و جایی برای گذراندن یک روز طولانی و شاد است. اینجا در واقع دهکده‌ای در خیابان سوخومویت پاتایا است که با الگوگیری از شهر کولمار در فرانسه ساخته شده. ساختمان‌هایی با معماری به سبک دوران رنسانس، آسیاب بادی، کانال‌ها و آب‌نماهای موزیکال همگی شما را به فضایی خاص می‌برند، و پس از گشت و گذار درمیان این زیبایی‌ها می‌توانید با خیال راحت در میان 300  فروشگاه این مرکز خرید حسابی بگردید و لباس، زیورآلات، سوغاتی و صنایع دستی تایلندی بخرید. نمایش‌های موزیکال، اجراهای خیابانی و وسایل بازی در پارک تفریحی فانلند هم میموزا را تبدیل به پاتوق خانواده‌هایی کرده که به همراه فرزندانشان به این مرکز خرید می‌آیند. این مرکز خرید در خیابان سوخومویت قرار گرفته و از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

مر کز خرید رویال گاردن پلازا

این مرکز خرید از اولین مراکز تجاری-تفریحی در پاتایا است، اولین جایی که تفریحات خانوادگی، مجموعه رستورانی یا همان فود کورت و برندهای بین‌المللی را زیر یک سقف جمع کرده. بر خلاف سنترال فستیوال که یک ساختمان زیبا و بلند است، گاردن پلازا پهن و عریض است و فضای بین خیابان بیچ رود و سکند رود را کامل اشغال کرده و از هر دو طرف می‌توان وارد این مرکز خرید شد. در هر یک از چهار طبقه‌ی رویال گاردن پلازای پاتایا چیزهای هیجان‌انگیزی منتظر خریداران هستند. طرفداران فشن سراغ اسپیریت و گس می‌روند، جواهردوست‌ها از آخرین کالکشن‌های سواروسکی لذت می‌برند و خریداران سوغاتی هم از فروشگاه جیم تامپسون اجناس سیلک مثل کیف و روسری و کوسن می‌خرند. یک طبقه از گاردن رویال پلازا متعلق به موزه‌ی ریپلیز بیلیو ایت اور نات است و ساعت کاری آن از 10:30 صبح تا 11 شب است.

مرکز خرید آت لت مال

در این مرکز خرید از طرح بازارچه‌های خیابانی الگوبرداری شده و در آنجا می‌توان اقلام بسیاری از برندهای معروف جهان را تا 70% زیر قیمت تهیه کرد. از کمل اکتیو و آدیداس و نایک گرفته تا لاکوست و وارنر برادرز و کلارکس و کلی اسم آشنای دیگر. خوبی‌ این مرکز خرید این است که غذایتان را هم می‌توانید با قیمت مناسب بخورید. یکی از بهترین رستوران‌های تایلند که به کیفیت بالا و قیمت مناسب معروف است، در همین مرکز خرید شعبه دارد. آتلت مال در تقاطع خیابان سوخومویت و خیابان تپ پراسیت قرار گرفته و از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

سنترال سنتر پاتایا

این مرکز خرید زیبا در پاتایا دارای طراحی جذابی است که از طبیعت الهام گرفته شده و 130 فروشگاه دارد. بزرگترین فروشگاه این مرکز متعلق به سوپرمارکتی به نام Big C North است و در سایر فروشگاه‌ها اقلامی مانند پوشاک، زیورآلات و لوازم الکترونیکی عرضه می‌شود. از دیگر امکانات این مجموعه سینمای 5 بعدی و رستوران‌های مختلف بومی و بین المللی هستند. این مجموعه از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است.

مراکز خرید پاتایاReviewed by اول تور on Nov 21Rating: 4.0مراکز خرید پاتایابهترین مراکز خرید پاتایا تایلند - راهنمای تور تایلند - جاهای دیدنی پاتایا - تور ارزان تایلند - تور پاتایا - جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند

بهترین مراکز خرید پاتایا تایلند – راهنمای تور تایلند – جاهای دیدنی پاتایا – تور ارزان تایلند – تور پاتایا – جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند

1 دیدگاه

  1. امین . مسلمی گفت:

    ممنون خیلی خوب و مفید بود مطالبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی