ایران ایر

ایران ایر

بهترین تور ایران ایر

ایران ایر

ایران ایر

          شرکت هواپیمایی ایران ایر یا هُما (با نام رسمی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران) حامل پرچم کشور ایران و قدیمی‌ترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه است که به ۵۱ مقصد پرواز انجام می‌دهد. ایران ایر کارگو زیرمجموعهٔ این شرکت است که پروازهای باری به ۲۰ مقصد برنامه‌ریزی‌شده و ۵ مقصد چارتر را انجام می‌دهد.
دفتر مرکزی ایران ایر در فرودگاه مهرآباد تهران قرار دارد و قطب این شرکت هواپیمایی برای پروازهای بین‌المللی، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و برای پروازهای داخلی، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد است.

هواپیمایی ایران ایرتور یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت است که قطب آن در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد (MHD) قرار دارد. این شرکت با هدف افزایش مسیرهای پروازی ایران ایر در داخل کشور تأسیس شده‌بود ولی در سال ۱۳۹۴ به بخش خصوصی واگذار شد.

ایران ایرReviewed by اول تور on Jul 11Rating: 4.5ایران ایردر این مقاله میخواهیم شرکت هواپیمایی ایران ایر یا هُما (با نام رسمی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران) را معرفی کنیم. این شرکت حامل پرچم کشور ایران و قدیمی‌ترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه است که به ۵۱ مقصد پرواز انجام می‌دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی