امارات ایرلاین

امارات ایرلاین

بهترین تور امارات ایرلاین

امارات ایرلاین

امارات ایرلاین

شرکت هواپیمایی امارات، (Emirates Airlines)  که دفتر مرکزی آن در شهر دبی قرار دارد. این شرکت متعلّق به گروه امارات است و پروازهای منظم روزانه‌ای را از دبی به مقاصدی در خاورمیانه، خاور دور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی انجام می‌دهد. فرودگاه بین‌المللی دبی، قطب این شرکت هواپیمایی به‌شمار می‌آید.

هواپیمایی امارات بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه است به نقل از سایت معتبر فلایت رادار۲۴ این شرکت در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ هواپیمای فعال و تعداد زیادی نیز در دست سفارش دارد. طبق آخرین برآورد بیش از ۱۸ هزار خدمه پرواز را به خدمت گرفته است و در هفته بیش از ۳٫۴۰۰ پرواز به ۱۳۳ شهر واقع در ۷۴ کشور جهان، انجام می‌دهد، هواپیمایی امارات در سال ۲۰۱۲ از نظر شمار انتقال مسافر بین‌المللی، در رتبه چهارم از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی قرار گرفت. همچنین در سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی جهان انتخاب شد.

در سال ۲۰۱۶ سایت معتبر worldairlineawards که رده‌بندی‌های شرکت‌های هوایی در جهان را انجام می‌دهد،شرکت هوایی امارات را با چهار پله صعود به عنوان بهترین خط هوایی سال انتخاب کرد.

امارات ایرلاینReviewed by تور ارزان on Jul 12Rating: 4.5امارات ایرلاینمعرفی شرکت خطوط هوایی امارات ایرلاین - بهترین پرواز خارجی - تور ارزان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی