برج میدن استانبول

برج میدن استانبول

تور استانبول

برج میدن استانبول

برج میدن استانبول:

برج میدن،بنایی کوچک ولی زیباست که در بسفر قرار دارد و از دیدنی های معروف ترکیه است.برای رسیدن به میدن،باید از اسکله های شهر سوار قایق شده و پس از چند دقیقه به میدن برسید.

این برج قدیمی هم اکنون به عنوان موزه ای استفاده می شود در داخل برج کافه و رستوران برای ارائه خدمات وجود دارد.برای اینکه از خدمات کافه و رستوران بهره مند شوید احتیاجی به رزرو میز و صندلی نیست و فقط باید از برج هزار ساله میدن دیدن کنید.

برج میدن استانبول ، یکی از بناهای دیدنی استانبول به شمار می آید ، که شما با تهیه یک تور ارزان استانبول میتوانید از این برج زیبا دیدن نمایید. 

قدمت و عمر این برج زیبا به حدود هزار سال قبل باز می گردد،وقتیکه فرمانروای روم شرقی دستور داد تا یک فانوس دریایی بسازند.در گذر زمان تنها کاربری برج میدن فقط فانوس دریایی نبوده و عناوینی دیگری را هم کم کم به خود اختصاص داد یکی از کاربریهای دیگر آن ایستگاه دریافت خراج از تاجران و دژی دفاعی بود که استانبول مراقبت میکرد.

برج میدن استانبولReviewed by تور ارزان on Mar 28Rating: 4.0برج میدن استانبولاز دیدنی ها و زیبا ترین بناهای استانبول میتوان به برج میدن استانبول اشاره کرد.

میتوانید در سفر به ترکیه با تور استانبول از  برج میدن استانبول دیدن کنید.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی