روز ولنتاین چین

روز ولنتاین چین

بهترین تور ارزان چین جشن روز ولنتاین

روز ولنتاین چین

روز ولنتاین چین

یکی دیگر از جشن‌های سنتی کشور چین روز ولنتاین است که با نام «جشن دو هفته» نیز شناخته می‌شود. این جشن هرساله در روز هفتم جولای برگزار می‌شود و بیشتر مورد توجه جوانان و نوجوانان است.

درباره تاریخچه این جشن افسانه‌ای بدین شرح سینه به سینه نقل می‌شود:
گفته می‌شود که در گذشته، گاوچران جوان و فقیری، عاشق هفتمین دختر امپراطور آسمان‌ها شد. آنها با یکدیگر زندگی شادی را می‌گذراندند و صاحب دو فرزند نیز شده بودند. تا اینکه امپراطور این خبر را شنید و شدیدا عصبانی شد و دختر خود را از روی زمین به آسمان فرا خواند. وقتی دختر به سمت آسمان به حرکت در آمد، پسر گاوچران دستان او را محکم در دست گرفت. وقتی امپراطور این صحنه را دید، از سنجاق سر دختر، رودخانه‌ای نقره‌ای ساخت و میان این زوج قرار داد و آنها را از یکدیگر جدا کرد. دختر مجبور شد به ستاره Vega برود و پسر به ستاره Altair. از آن پس این زوج اجازه داشتند تنها یک بار در سال و در تاریخ هفتم جولای با یکدیگر دیدار کنند.

بر طبق این افسانه در روز هفتم جولای، مردم می‌توانند دختر امپراطور و پسر گاوچران را بر روی رودخانه نقره‌ای ببینند و یا با مخفی شدن زیر درختان میوه، گفتگوی شیرین این دو عاشق را با گوش خود بشنوند.
همچنین در این روز عاشقان به معابد «Matchmaker» می‌روند و برای عشق خود و ازدواج با او دعا می‌کنند. جوانان مجرد نیز برای پیدا کردن عشق واقعی به معابد رفته و دعا می‌کنند. در این شب عاشقانه، معمولا دختران میزی از انواع میوه‌ها آماده می‌کنند و برای پاکی و خلوص عشق خود به راز و نیاز می‌پردازند.

برای سفر به چین و شرکت در مراسم سنتی باشکوه آن با اول تور همراه باشید

مطالب مرتبط:
جشن سال نو چین-جشن فانوس چین

روز ولنتاین چینReviewed by اول تور on Oct 10Rating: 4.0روز ولنتاین چینیکی دیگر از جشن‌های سنتی کشور چین روز ولنتاین است. در این روز عاشقان برای عشق خود و ازدواج با او، و جوانان مجرد نیز برای پیدا کردن عشق واقعی به معابد رفته و دعا می‌کنند.

فلسفه ی روز ولنتاین چین چیست؟ گفته می‌شود که در گذشته، گاوچران جوان و فقیری، عاشق هفتمین دختر امپراطور آسمان‌ها شد، آنها با یکدیگر زندگی شادی

2 دیدگاه ها

  1. تبلیغات روز ولنتاین - یک میزبان گفت:

    روز ولنتاین چین تور ارزان

  2. amin گفت:

    ba tashakoooooor

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی